Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه بیستم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف وانت پیکان حامل ۳۰۸ کیلو تریاک در نی ریز

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی پاسگاه "قطرویه" شهرستان نی ریز اقدام به کنترل خودرو‌های عبوری به صورت محسوس و نامحسوس در محور‌های مواصلاتی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار احمدعلی گودرزی ادامه داد: با تلاش مأموران و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در این راستا یک دستگاه وانت پیکان متعلق به قاچاقچیان شناسایی و توقیف شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو میزان ۳۰۸ کیلو تریاک کشف و در این راستا ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف موتورسیکلت قاچاق در لامرد

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر ایجاد آلودگی صوتی و انجام حرکات نمایشی توسط راکب یک موتورسیکلت غیر مجاز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ علیرضا نوشاد افزود: ماموران انتظامی پاسگاه "چاهورز" این شهرستان پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را شناسایی و در بازرسی از منزل وی موفق شدند راکب که با موتورسیکلت در حال حرکت در یکی از خیابان‌ها بود را شناسایی و نسبت به توقیف آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش موتورسیکلت مکشوفه، ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

کشف بیش از ۳۷ کیلو تریاک در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی گفت: مأموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک ام وی ام مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد هاشم قسام افزود: در بازرسی دقیق از این خودرو میزان ۳۷ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در گلگیر جاسازی شده بود کشف و ۲ نفر متهم نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه قاچاقچیان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: دام پلیس همواره برای قاچاقچیان فعال بوده و با به دام انداختن، آرامش را از آنان خواهیم گرفت.

آتش به جان ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی افتاد

فرمانده انتظامی ممسنی گفت: مأموران انتظامی پاسگاه "فهلیان" این شهرستان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از آتش سوزی اراضی کشاورزی واقع در اطراف روستای "فهلیان" مطلع شدند.

سرهنگ محمد هاشم قسام ادامه داد: بلافاصله ماموران در محل حاضر و مشاهده کردند این مراتع بنا به عللی نامعلوم طعمه حریق شده و در حال سوختن است.

وی اظهار کرد: با تلاش عوامل انتظامی، اداره منابع طبیعی، آتش نشانی، بسیج و اهالی محل پس از ساعت‌ها تلاش حریق مهار شد.

سرهنگ قسام تصریح کرد: بر اساس اعلام کارشناسان مربوطه در این آتش سوزی، ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی از بین رفته و سوخته است.

کشف تریاک در سواری تیبا

فرمانده انتظامی شهرستان آباده اظهار داشت: مامورین پاسگاه انتظامی "خسرو شیرین" در یک عملیات مشترک با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اقلید با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از عبور یک محموله مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی مطلع شدند.

سرهنگ طهماسب سمایی اضافه کرد: از این رو ماموران ضمن هماهنگی قضائی اقدام به برقراری تور ایست و بازرسی و پایش خودرو‌های عبوری کردند و یک سواری تیبا که حامل مواد مخدر بود را شناسایی و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۴ بسته ماده مخدر از نوع تریاک به وزن ۲۹ کیلو و ۸۰۰ گرم کشف شده است، افزود: در این عملیات راننده خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

دستگیری کلاهبردار تور غیرمجاز و اقامت خارج از کشور

رئیس پلیس فتا استان فارس بیان کرد: با نزدیک شدن به ایام تابستان افراد سودجو با ارائه مطالب دروغین در فضای مجازی، سعی در جلب اعتماد مردم و کلاهبرداری از آنان در این زمینه دارند.

سرهنگ حبیب اله رجبلی افزود: احدی از شهروندان به این پلیس مراجعه و شکایتی مبنی بر اینکه در یکی از سایت‌های کاربر محور با آگهی تحت عنوان "تور ارزان قیمت و اقامت دائمی در خارج از کشور" آشنا و سپس با شماره تلفن درج شده در آگهی تماس حاصل کردم.

وی تصریح کرد: این شهروند در اظهارات خود بیان کرد که هرچند در ابتدا احساس کرد شاید این آگهی کلاهبرداری باشد، اما در زندگی خود دچار مشکلاتی بودم و برای فرار از این مشکلات و رفع خستگی ناچار به آگهی درج شده اعتماد کردم.

رئیس پلیس فتا فارس تصریح کرد: سازنده این صفحه برای جلب اعتماد شاکی با وی در قسمت خصوصی گفتگو) چت کرده و به طرق مختلف ضمن جلب اعتماد وی، مبلغ ۶۰ میلیون ریال از حساب آن برداشت کرده است.

سرهنگ رجبلی ادامه داد: با توجه به حساسیت بالای موضوع، پرونده در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و در فاصله زمانی بسیار کوتاه متهم با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پلیس فتا منتقل شد.

رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی و تخصصی به برداشت ۶۰ میلیون ریال از حساب شاکی اقرار کرد، عنوان داشت: تمامی افرادی که قصد مسافرت به خصوص در ایام تابستان را دارند برای تهیه بلیط و رزرو هتل و دیگر خدمات حتما از مراکزی که مجوز‌های لازم در زمینه گردشگری را دارند تهیه کنند و خرید‌های خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی غیر مجاز انجام ندهند.

سرهنگ رجبلی اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک می‌توانند آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir و یا از طریق شماره تماس ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰۱ گزارش کنند.

گندم زار‌های جهاد آباد در آتش سوخت

فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: مأموران انتظامی این شهرستان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از آتش سوزی اراضی کشاورزی واقع در روستای"جهاد آباد" مطلع شدند.

سرهنگ مهدی جوکار با بیان اینکه با تلاش کلیه نیرو‌های امدادی آتش سوزی مهار گردید، خاطر نشان کرد: براساس اعلام کارشناسان حدود ۱۵ هکتار از اراضی گندم در این آتش سوزی طعمه حریق شده است.

کشف ۸۹ کیلو تریاک در کپسول سی ان جی

فرمانده انتظامی اقلید بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی، به یک خودرو وانت پیکان که رفتار‌های مشکوکی داشت مظنون که راننده به محض مشاهده ماموران متواری شد.

وی با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده با به جا گذاشتن خودرو متواری شد، تصریح کرد: در بازرسی از آن میزان ۸۹ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کپسول سی ان جی جاسازی شده بود کشف شد.

سرهنگ خسرو رزمجویی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری متهم متواری کماکان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

کشف ۹۸ کیلو حشیش در خودرو پراید

سرپرست فرمانده انتظامی داراب گفت: در راستای برخورد جدی با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک سواری پراید مظنون شدند.

سرهنگ یحیی انصاری افزود: مأموران پس از مشاهده خودرو دستور ایست دادند که راننده آن بدون توجه اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو مورد نظر متوقف شد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۹۸ کیلو حشیش کشف شد، افزود: یک قاچاقچی در این خصوص دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

انهدام باند سارقان کابل مخابراتی در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل مخابراتی در شهرستان "فیروزآباد"، تلاش برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ مهدی جوکار افزود: ماموران پس از تحقیقات فنی و تخصصی موفق به شناسایی ۳ نفر سارق شدند و در یک عملیات منسجم و ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، عنوان داشت: این سارقان حرفه‌ای در بازجویی‌های فنی و تخصصی به ۱۸ فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی اعتراف کردند.

وی از شهروندان خواست: با اعلام موارد مشکوک به ۱۱۰، پلیس را در برقراری امنیت یاری دهند.

واژگونی پژو ۴۰۵ با یک کشته و ۲ مجروح

رئیس پلیس راه جنوب استان بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور مواصلاتی "فراشبند" به مأموران اعلام شد.

سرهنگ حمدالله هوشمندی ادامه داد: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک پژو ۴۰۵ با ۳ سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن یکی از سرنشینان فوت و ۲ نفر دیگر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

وی بیان کرد: کارشناسان عدم توجه به جلو راننده به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کرده اند.

توقیف پژو ۴۰۵ با بیش از ۹ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: مأموران پاسگاه انتظامی "درودزن" این شهرستان در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک خودرو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان ادامه داد: در بازرسی انجام گرفته از خودرو، ۹ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

وی تصریح کرد: در این راستا یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ عباس عرب  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان  گفت: ماموران کلانتری ۱۲ مسکن مهر در گشت زنی هدفمند خود به یک دستگاه کامیون تانکر دار مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد که کارشناسان ارزش آن را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ عرب تصریح کرد: با تشکیل پرونده در این رابطه، راننده برای ادامه تحقیقات تحویل ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان میامی هم از کشف هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه خودروی سمند  خبر داد.
سرهنگ حسین عجم  افزود : در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران پاسگاه انتظامی فرومد حین ایست و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سمند مظنون شدند و به راننده آن دستور ایست داد
وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری شد. ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت خودرو و بی توجه راننده به هشدار‌های پلیسی ماموران با رعایت تمامی جوانب ابه لاستیک وسیله نقلیه فراری شلیک  کردند.
راننده که اهل و ساکن یکی از استان‌های شرقی کشور  است دستگیر شد و از  خودروی وی هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات