Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جهانبخش در گفتگو با سایت باشگاه برایتون درباره برتری ۵ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه بیان کرد: مقابل سوریه یک بازی عالی انجام دادیم و با وجود اینکه این بازی همیشه سخت است، اما عملکرد خوبی داشتیم. پس از تمرینات سختی که انجام دادیم گلزنی و برد در بازی با سوریه برای من لذت بخش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای من خوب است در تمرینات پیش از فصل جدید به بهترین شکل آماده بشوم و بازی کنم.

وینگر تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار با کره جنوبی گفت: بازیکنان این تیم باکیفیت هستند و برخلاف ایران، لیگ این کشور همچنان در حال برگزاری است که این موضوع سبب می‌شود بازیکنان کره جنوبی در بالاترین سطح آمادگی باشند. بازی سختی داریم، اما می‌توانیم مانند دیدار با سوریه نمایش خوبی داشته باشیم.

جهانبخش درباره حضور مارک ویلموتس در تیم ملی ایران اظهار داشت: تیم ملی ایران در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی کرده است. ۲ بار در جام جهانی حضور داشتیم و اوایل امسال (۲۰۱۹) به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا رسیدیم که من فکر می‌کنم سزاوار رتبه بهتری بودیم. می‌دانیم ویلموتس سرمربی یکی از بهترین نسل‌های بلژیک بوده که برخی بازیکنان بزرگ آن تیم مانند ادن هازارد و وینسنت کمپانی در بهترین تیم‌های جهان بازی می‌کنند.

او ادامه داد: بازیکنان سطح بالای بلژیک در دوران سرمربیگری ویلموتس در این تیم پیشرفت کردند و این برای ما (بازیکنان تیم ملی ایران) خبر خوبی است. مشتاق کار و تمرین کردن با ویلموتس هستیم تا از این طریق کیفیت خود را بهبود ببخشیم و گام‌های بزرگ تری برای دست یابی به اهدافمان برداریم.

هافبک ایرانی تیم برایتون درباره انتخاب گراهام پاتر به عنوان سرمربی جدید این تیم گفت: پاتر سرمربی سامان قدوس بوده و نظر او درباره این مربی بسیار مثبت است. با انتخاب گراهام به عنوان سرمربی برایتون نسبت احساس بهتری نسبت به فصل پیش دارم.

او افزود: پاتر می‌خواهد وینگر‌های تیمش موقعیت‌های زیادی ایجاد کنند، رو به جلو بازی کرده و گل‌های بیشتری بزنند. او همچنین مدام با بازیکنانش صحبت کرده و به آن‌ها می‌گوید هرچه احساس می‌کنید بهتر است انجام بدهید. دنبال ارتباط برقرار کردن با پاتر هستم تا ببینم او می‌خواهد چگونه بازی کنیم.

انتهای پیام/

گفتگوی جهانبخش با باشگاه برایتون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین اسفندیار قدرتی‌زن تیم ملی والیبال ایران بعد از تمرین در جمع خبرنگاران گفت: من مدت زیادی نیست که به تیم ملحق شدم. پائز انگیزه زیادی دارد که با تیم ملی ایران به نتیجه برسد قطعا همه توانش را می‌گذارد. او تمرینات جدید ارائه می‌دهد، عیب تا ایراد ما را کم کند تا تیم در آماده ترین شرایط به مسابقات اعزام شود.

وی گفت: همه بازیکنان دوست دارند صعود به المپیک را جشن بگیرند و کار نشدنی را انجام دهند. اگر تیم ملی به المپیک برود نگاه‌ها دوباره به این رشته جذب می‌شود، همانطور که الان همه منتظر هستند ببینند تیم ملی چه نتیجه‌ای کسب می‌کند. امیدواریم با صعود به المپیک خواسته‌های فدراسیون را برآورده کنیم.

اسفندیار در واکنش به این سوال که او رقیبان زیادی در ترکیب تیم ملی دارد و این موضوع باعث نگرانی او نمی‌شود، گفت: من رقیبی نمی‌بینم همه بازیکنان رفیق من هستند و ما با هم تمرین می‌کنیم. نظر سرمربی مهم است که چه بازیکنی بازی کند یا چه بازیکنی رزرو باشد.من تمام توانم را می‌گذارم، دوست دارم بازی کنم. من سرباز تیم ملی هستم و اگر نباشم تمام انرژی‌ام را می‌گذارم که تیم موفق شود.

کد خبر 6099433

دیگر خبرها

  • خانزاده: امسال انگیزه بیشتری برای کسب سهمیه داریم
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • پیام خاص رئال به هواداران: کار ما تمام نشده
  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • ارتباط بلوتوثی با فضا برقرار شد
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس