Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@23:46:58 GMT

پلیس تهران: «حیات شبانه» نداریم

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۴۳۷۷

به گزارش فارس، خبر موافقت پلیس با طرح شبانه خبری بود که امروز صبح در گفت‌وگو با زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران بر روی خروجی خبرگزاری فارس نقش بست.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در این گفت‌وگو از موافقت پلیس با این طرح سخن گفته و اظهار داشت: سردار رحیمی سه پیشنهاد پیوست انتظامی، ترافیکی و امنیتی کامل در این زمینه داده و در حال حاضر این طرح در پنج محور پایتخت از جمله میدان ولیعصر -فاطمی، میدان قدس - تجریش، صادقیه، نازی‌آباد و تهرانپارس اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارنظر در حالی مطرح شد که سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت دو روز پیش در حاشیه طرح برخورد با رانندگان متخلف در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص ادامه طرح حیات شبانه بعد از اتمام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با پایان ماه مبارک رمضان حیات شبانه نیز پایان می‌یابد مگر اینکه پیوست‌های انتظامی، امنیتی و ترافیکی لحاظ شود.

از دقایق ابتدایی که مصاحبه نژادبهرام منتشر شد پیگیری‌های خبرنگار فارس در خصوص این تناقض ادامه داشت تا اینکه سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت اعلام کرد؛ حیات شبانه در تهران نداریم.

وی با بیان اینکه صنوف تنها در ماه مبارک رمضان اجازه فعالیت تا سحر را داشته‌‌اند و پس از پایان ماه رمضان این امر منتفی است از ساعت فعالیت صنوف تا ساعت یک بامداد خبر داد و گفت: در صورت مشاهده عدم رعایت این موضوع با صنوف متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: از طریق معاونت نظارت بر اماکن عمومی به همه صنوف اعلام کرده‌ایم که زیست شبانه نداریم و صرفاً صنوف تا یک بامداد مجاز به فعالیت هستند. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پراید سرقتی در جاده طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرهنگ "رحیم حاجی ده آبادی" گفت: ماموران پلیس راه "یزد-طبس" هنگام گشت زنی در جاده متوجه شدند یک دستگاه پراید به صورت مشکوک در کنار جاده و پشت تپه‌ها رها شده است. 


وی افزود: طی استعلام و بررسی‌های میدانی مشخص شد خودرو مسروقه است که بلافاصله مراتب به عوامل انتظامی اعلام شد.


 رئیس پلیس راه استان یزد افزود: در این زمینه پرونده تشکیل و پراید سرقتی تحویل ماموران انتظامی اشکذر شد.

دیگر خبرها

  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد
  • هوای تهران پاک است
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات
  • ممنوعیت رفت و آمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه در تهران+ اطلاعیه