Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان گفت: مهم‌ترین نقشه و هدف دشمن القاء ناامیدی از کارآمدی نظام اسلامی است که تا به امروز دشمن موفق نشده و بعد از این نیز مدیران و مسئولان نباید بگذارند تا دشمن موفق شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تسنیم، آیت‌الله نوری همدانی در دیدار عده‌ای از مبلغان اعزامی از دفتر ایشان در ماه مبارک رمضان، با اشاره به حضور مردم در سالروز رحلت امام راحل اظهار داشت: بیانات محکم رهبری در مقابل دشمن و ترسیم نقشه راه ایشان برای خدمت به مردم و بیان راه صحیح مقاومت، نشان از این است که هنوز افکار امام زنده است و مردم به آن پایند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرجع تقلید شیعیان گفت: امروز دشمن تمام توان خود را در مقابل ملت ایران به‌کار گرفته و با تحریم و تهدید قصد تضعیف نظام را دارد اما باید توجه داشت که چهل سال است دشمن در پی شکست ملت ایران است و از هیچ نقشه‌ای برای آزار و اذیت مردم ایران دریغ نکرده است.

استاد سطوح عالی حوزه‌های علمیه قم مکر و توطئه‌های دشمنان را همان روش‌های گذشته اما با رنگ و لعاب جدید خواند و خاطرنشان کرد: باید در مقابل این توطئه‌ها مقاومت کرد؛ این مردم با توکل به خدا راه خود را طی کردند و با مقاومت به عزت رسیدند و از این مرحله نیز با عزت عبور خواهیم کرد.

آیت‌الله نوری همدانی نقش مدیران را در شکست نقشه‌های دشمن مهم دانست و گفت: مدیران باور داشته باشند که با توکل به خدا و اتکا به قدرت عظیم ملت و استفاده از ظرفیت‌ها و منابع داخلی و توجه به فرمایشات رهبری می‌توان گام‌های بلند برداشت و به مردم خدمت کرد و سبب به‌زانو درآوردن دشمن شد.

وی افزود: مسئولان باید خدمت به مردم را اولویت خود بدانند، همانطورکه حضرت امیرالمؤمنین(ع) به مالک فرمودند که «اصل و ستون دین و کسانی که در مقابل دشمن می‌مانند همین مردم هستند.» ما این نکته حضرت را در دوران دفاع مقدس و تمام مراحل انقلاب دیدیم بنابراین امام (ره) فرمودند که «مردم ولی‌نعمت ما هستند»؛ پس خدمت به این مردم با وفا و مقاوم ایران لازم است و همه باید با افتخار و بدون هیچ منتی خدمت کنیم و هر کسی به هر شکلی به مردم خدمت کرد مأجور خواهد بود.

آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به آرا و افکار امام راحل در حوزه‌های علمیه تأکید و خاطرنشان کرد: شخصیت امام و افکار ایشان کم‌نظیر است، در نتیجه بررسی و تبیین شخصیت و افکار و آثار امام برای نسل جوان بسیار ضروری است.

وی ادامه داد: تا به امروز متأسفانه آن‌طور که باید به این موضوع پرداخته نشده و صدا و سیما هم در این زمینه کم‌کاری کرده است. افکار و اندیشه‌های علمی و سیاسی امام، تقوا، شجاعت، ترس از خدا، زهد و پارسایی، سبک زندگی امام و ده‌ها ویژگی دیگر ایشان می‌تواند برای نسل امروز الگو باشد.

مرجع تقلید شیعیان در پایان با اشاره به سی سال رهبری آیت‌الله خامنه‌ای، ایشان را از نظر تقوا و علمیت و سیاست و ساده‌زیستی ممتاز خطاب کرد و گفت: سی سال رهبری این کشور در مقابل دشمنان کینه‌توز کار ساده‌ای نبود؛ ولی ایشان با توکل به خدا و توسل به حضرات معصومین (ع) و درایت و تدبیر توانست انقلاب را حفظ کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق همچون شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست و قلب مظلومان جهان را شاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری، در اجلاسیه ۴۲۲ شهدای کهگیلویه، اظهار کرد: ایران اسلامی با همت کارگزاران در بخش‌های مختلف و همچنین همراهی خوب مردم در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم و بخش‌های مهمی از جمله افزایش تولید، کنترل نقدینگی و کاهش بیکاری روندی رو به رشد و پیشرفت دارد.

وی با تاکید بر اینکه با وجود تلاش کارگزاران نظام هنوز مردم سختی‌ها و مشکلاتی از جمله تامین معیشت دارند، افزود: امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی مسئولان دولتی شاهد کاهش مشکلات و رضایت نسبی مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی باشیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در راه رسیدن به قله تلاش می‌کنیم و البته کم‌وکاستی‌هایی وجود دارد، اما برای رسیدن به اهداف، ظرفیت‌ها و ابزارهای لازم وجود دارد و در واقع همه ابزارها برای پیشرفت و توسعه کشور را در اختیار داریم که نیروی انسانی قوی و خلاق از مهم‌ترین سرمایه‌های ایران اسلامی هستند که باید به بهترین شکل از آن استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز مقتدرانه میدان‌داری می‌کند، تصریح کرد: عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ شهید و شهادت بود که دل تمام آزادی خواهان جهان را شاد کرد و همچون شمیری زهرآگین در قلب دشمنان اسلام فرو نشست.

منصوری با اشاره به رشادت‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت ساله دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: دوراندیشی و بصیرت مردم این دیار ثابت شده است که در آخرین عرصه یعنی انتخابات مجلس دوازدهم با به دست آوردن رتبه اول مشارکت، برگ زرین دیگری از افتخارات این دیار را رقم زدند.

وی افزود: به واسطه شهدا الگوهای موفقی به منصه ظهور گذاشته شد و کشور ما سرشار از اسطوره‌هاست و احترام به مقام شهدا و این ارزش‌های والا ضروری است و در واقع شهید حق شفاعت دارد.

معاون رئیس‌جمهور خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه بین نسل جوان شد، گفت: این سرمایه معنوی شیعه باید مورد توجه قرار بگیرد و قرارگیری در این مسیر به معنای ایستادن در جای درست است.

وی گریزی به تحولات دنیا و منطقه زد و تصریح کرد: روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت با محوریت ایران افزوده می‌شود و این یک واقعیت غیرقبال انکار برای زورگویان عالم است و همین نیز سبب آشفتگی در اردوگاه آنان شده است و امروز شاهد شکل‌گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان‌الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم و تحولاتی در حال شکل‌گیری است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نظم نوین یاد کردند.

کد خبر 749312

دیگر خبرها

  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند