Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال و پسرش حواشی زیادی در مدت اخیر برای تیم آبی پوش پایتخت بوجود آمد و سرانجام پیرمرد آلمانی با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت که پس از چندین بار نقض قراردادم از سوی باشگاه که مدت زیادی طول کشید، من و کادر فنی ام احساس کردیم که به ما بی احترامی شده، من به باشگاه فرصت‌های زیادی دادم که راه حلی پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته تصمیم گرفتم به این موضوع پایان دهم. به وکیلم اطلاع دادم که قرار دادم را فسخ کند و هرچه زودتر با فیفا مکاتبه کند.‌

او ادامه داد: می‌خواهم از هواداران فوق العاده استقلال تشکر کنم. حمایت شما عالی بود، شور و اشتیاق شما برای استقلال باورنکردنی است. می‌خواهم از اعضای کادر فوق العاده خودم، ایرانی ها، آلمانی‌ها و جاماییکائی‌ها به خاطر کار برجسته شان تحت شرایط باورنکردنی تشکر کنم، شما هواداران استقلال باید به کسانی مانند محمد، اشکان، بیژن، آرمین و مهرشاد افتخار کنید.

می‌خواهم از بازیکنانم تشکر کنم، شما خیلی خوب کار کردید. اجازه ندهید کسی چیزی جز این بگوید. تحت این شرایط شما سخت‌تر از آنچه که از شما انتظار می‌رفت کار کردید و شما قلبتان را برای باشگاه دادید. مهمتر از همه این که شما پیشرفت زیادی داشتید و این فوق العاده است. از نظر من همه شما قهرمانید و من به شما افتخار می‌کنم.

پس از جدایی قطعی شفر و بیان اینکه به فیفا می رود، علی خطیر معاون استقلال با انتشار پستی اینستاگرامی نوشت که سندهای دلالی شفر را افشا می کنم و امروز (دوشنبه) این کار را انجام داد. هر چند که انتشار تصاویر گفتگوی خصوصی به صورت جداگانه یک جرم تلقی می شود و معاون ورزشی استقلال برای افشای این اسناد مرتکب جرم شده اما حالا که محتوای این گفتگوی خصوصی منتشر شده، برای پیگیری آن با ساشا شفر، فرزند سرمربی استقلال تماس گرفتیم و او بیان کرد: جرم او (علی خطیر) دروغ مضحک است. همانطور که پدرم گفت، در صدد استفاده از راه قانونی هستیم و پاسخ در دادگاه داده خواهد شد. مایه تاسف است که اقدامات علی (خطیر) به پای استقلال نوشته می شود.

او افزود: موضوع ساده ای است. دروغ، دروغ و دروغ. همه چیزهایی که او می گوید دروغ است.

بیشتر بخوانید:

سرمربیگری در تیم امید، بهترین حربه برای جدایی بدون دردسر مجیدی از استقلال

شفر از استقلال به فیفا شکایت خواهد کرد

حمایت دسته جمعی استقلالی‌ها از منتظری

انتهای پیام/

اظهارات شفر درباره صحبت های علی خطیر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری‌های عضو جدا شده از منافقین در دادگاه درباره همکاری های نظامی این گروهک با ارتش صدام

دریافت 6 MB کد خبر 848176 برچسب‌ها عراق - صدام خبر ویژه منافقین

دیگر خبرها

  • افشاگری‌های عضو جدا شده از منافقین در دادگاه درباره همکاری های نظامی این گروهک با ارتش صدام
  • ببینید | افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه
  • فیلم/ در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین چه گذشت؟
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • هنوز تشریفات گمرکی برای قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه از خاک ایران انجام نشده است
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • نابودی طاغوت وعده صادق الهی است
  • نابودی طاغوت صادق‌ترین وعده الهی است