Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@16:47:49 GMT

قاتل کتابفروش مهابادی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۴۶۱۶

قاتل کتابفروش مهابادی دستگیر شد

سرهنگ رضا ظهیریان شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران این شهرستان افزود: به دنبال قتل این فرد در مغازه خودش واقع در خیابان «صلاح الدین ایوبی غربی» مراتب در دستور کار ویژه این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی صحنه قتل توسط کارآگاهان مشخص شد که ضارب با استفاده از کلت کمری این فرد را به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ظهیریان اضافه کرد: در بررسی‌های اولیه معلوم شد که قاتل با هویت مشخص ساکن خارج از کشور بوده و پس از نزاع و درگیری لفظی با استفاده از اسلحه به مقتول شلیک کرده است.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار داشت: با توجه به احتمال فرار قاتل به خارج از کشور، تدابیر امنیتی در سطح شهرستان و استان انجام شد و در نهایت ضارب در یکی از مناطق مرزی شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون قاتل در حال انتقال به مهاباد است، اضافه کرد: جنازه مقتول نیز برای انجام مراحل اداری و بررسی‌های پزشکی قانونی در سردخانه بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد قرار دارد.

به گزارش ایرنا، کتاب فروش جوانی مهابادی ساعت ۱۷:۴۵ به ضرب گلوله فردی با نام اختصاری «س. ش» در محل کارش کشته شد.

به گفته یکی از بستگان مقتول سال گذشته نیز قاتل بر اثر اختلاف شخصی با مقتول به چاقوکشی اقدام کرده بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل دستگیری قاتل حادثه صحنه قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری زن جوانی که به علت اختلافات خانوادگی قبلی، همسر سابق خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سعید یوسفی فعال در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله "ملاباشی" شهر اردبیل ماموران کلانتری ۱۶ "سبلان" در قالب گشت انتظامی به محل اعزام مورد نظر اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با بررسی اولیه ماموران مشخص شد که ۲ نفر که پیش از این زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن دیگر طرف درگیری بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت های وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ یوسفی فعال با اشاره به دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل اضافه کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری افراد می توانند اختلاف خود با دیگران را از مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش