Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@12:54:13 GMT

کناره گیری خواننده زیبای لبنانی از دنیای هنر+عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۵۱۰۱

به گزارش پارس نیوز، 

سلبریتی لبنانی، هیفاء وهبی گفت: هر گونه فعالیّت هنری و یا حضور رسانه ای را به دلیل بحران ناگهانی برای سلامتی اش که از یک ماه پیش شروع شده تعلیق می کند. هیفاء وهبی در توئیت خود برای نخستین بار از بیماری اش نوشت: از فقدان و عدم مشارکتم در هر گونه فعالیّت هنری و رسانه ای به خاطر ناخوش احوالی که یک ماه است دچار آن شده ام عذرخواهی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برایم دعا کنید و ان شاء الله به زودی برمی گردم، خدا را سپاس برای همه چیز.

آخرین حضور هیفاء وهبی در اینستاگرام در ماه رمضان بود که هیفاء وهبی در آن یک شلوار و کت سفید و پیراهنی سیاه پوشیده و استایل خود را با دستکش های چرمی اش کامل کرده بود.

هیفاء وهبی در ماه مبارک امسال با توئیت دیگری هم خبر ساز شده بود. او در توئیت خود بازی محمد ممدوح در نقش قابیل را در یک سریال رمضانی ۲۰۱۹ ستود، این درحالی است که محمد ممدوح به دلیل کیفیّت نقش آفرینی اش با انتقادات زیادی روبرو شده بود.

هیفاء وهبی، خواننده و مدل ۴۳ ساله لبنانی در فهرست زیباترین زنان خاورمیانه قرار دارد و یکی از شناخته شده ترین سلبریتی های آسیایی در دنیا است. او از سال 1995 و با شرکت در مسابقه دختر شایسته لبنان به چهره ای شناخته شده تبدیل شد. او سپس قدم به عرصه موسیقی گذاشت و توانست لقب یکی از محبوبترین خواننده های جهان عرب را از آن خود کند.

تصویر او بر روی جلد بیش از ١٠٠ مجله ظاهر شده است و او بارها در لیست زیباترین زنان خاورمیانه و زیباترین زنان جهان جای گرفته است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رسانه ماه رمضان بازی خاورمیانه لبنان موسیقی جهان عرب زنان جهان جهان عرب خاورمیانه رسانه لبنان ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مردم تونس ساعتی قبل یک راهپیمایی گسترده در پایتخت این کشور به مناسبت روز جهانی کارگر و همچنین اعلام حمایت خود از ساکنان مظلوم نوار غزه برگزار کردند.

این راهپیمایی در میدان النضال واقع در پایتخت تونس برگزار شد.

شهروندان لبنانی نیز با حضور در خیابان‌های بیروت پایتخت این کشور و برگزاری یک راهپیمایی گسترده حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

این راهپیمایی بنا به دعوت اتحادیه کارگران لبنان و به مناسبت روز جهانی کارگر برگزار شد.

روز گذشته نیز دانشگاه‌های لبنان در حمایت از ساکنان نوار غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شاهد برگزاری تحصن‌های دانشجویی بود.

این تحصن‌ها بنا به دعوت نهادهای دانشجویی در دانشگاه آمریکایی بیروت، دانشگاه لبنانی آمریکایی شاخه بیروت، تمام شاخه‌های دانشگاه بیروت العربیه، دانشگاه بین المللی لبنان شاخه‌های بیروت و البقاع، دانشگاه الحدت، دانشگاه القدیس یوسف در بیروت، دانشگاه هایکازیان و دانشگاه روح قدیس برگزار شد.

جمعی از دانشجویان دانشگاه آمریکایی لبنان روز گذشته در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

کد خبر 6094117

دیگر خبرها

  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • اشاره گادی آیزنکوت به کناره‌گیری از کابینه جنگ رژیم صهیونیستی
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر
  • دانشجویان لبنانی هم به جنبش بزرگ حمایت از غزه پیوستند
  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند
  • کناره‌گیری وزیر اول اسکاتلند از سمت خود
  • تظاهرات شهرک‌نشینان برای کناره‌گیری نتانیاهو