Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@19:56:44 GMT

خودروسازان زور تشک‌دوزان را گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۵۵۱۸

خودروسازان زور تشک‌دوزان را گرفتند

رئیس اتحادیه تشک‌دوزان خودرو با بیان اینکه ماشین‌آلات تولید در این صنف قدیمی است، گفت: با سیاست‌های اتخاذ شده در دهه‌های اخیر و عدم پایبندی به تعهدات از سوی شرکت‌های بزرگ و به خصوص خودروسازان، واحدهای تولیدی این صنف توان خود را از دست داده‌اند.

حسین جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه صنف تشک‌دوزان خودرو سه رسته تودوزی، صندلی‌سازی و تزئینات داخلی و خارجی خودرو را در خود جای داده است، اظهار کرد: صنف صندلی‌سازی در چند دهه اخیر با توجه به سیاست‌های خودرویی تحت تأثیر قرار گرفت و عملاً این صنف از بین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه تشک‌دوزان خودرو ادامه داد: در گذشته به واسطه واردات اتاق اتوبوس و مینی‌بوس، واحدهای صندلی‌سازی فعالیت قابل توجهی داشتند که در سال‌های اخیر بسیاری از این واحدها تعطیل و مابقی آن‌ها در قالب واحدهای صنعتی فعالیت خود را پیگیری می‌کنند که از مشکلات این دست واحدها می‌توان به عدم انجام به موقع تعهدات مشتریان به‌ویژه خودروسازان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه عدم پایبندی خودروسازان به تعهدات خود، توان فعالان این صنف را تضعیف کرده است، خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر شرایط خودروها و فرهنگ مصرف عموم مردم، رونق تودوزی نسبت به گذشته کاهش یافته و تقاضا بیشتر برای روتشکی است.

جعفری میزان تقاضا برای روتشکی را متناسب با قدرت خرید مردم دانست و گفت: تزئینات داخلی خودرو و حتی تشک خودرو نسبت به دیگر اقلام خودرو همچون باطری از اولویت کمتری برخوردار است و این موضوع عاملی شده تا میزان تقاضای این محصولات کاهش یابد.

رئیس اتحادیه تشک‌دوزان خودرو در پاسخ به این سوال که آیا شرکت‌های واردکننده برای تجهیز و تولید محصولات جانبی و تزئینی خودروهای خود با واحدهای شما وارد مذاکره شدند، بیان کرد: در این زمینه مذاکره خاصی صورت نگرفت اگر هم چنین اتفاقی رخ می‌داد به واسطه قدیمی بودن دستگاه‌ها، واحدهای صنفی و تولیدی توان پاسخگویی به نیاز شرکت‌ها را نداشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خودروسازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!

آفتاب‌‌نیوز :

به تازگی و با برگزاری آیینی تیم پرسپولیس به مجموعه ای از بانک ها و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد. این واگذاری ها این شائبه را ایجاد کرده است فصل آینده دو تیم پرسپولیس و استقلال در بین تیم های لیگ برتری بیشترین هزینه را در لیگ برتر محتمل خواهد شد. اما بر اساس توصیه سازمان لیگ به تیم های پرسپولیس و استقلال این دو تیم در فصل آینده هم می بایست به اندازه سقف قرارداد هزینه کنند و قراردادهای بالای سقف قرارداد در سازمان لیگ ثبت نمی شود و هیچ تعهدی را برای باشگاه ایجاد نمی کند.

فصل پیش رو سقف قرارداد ۳۵۰  میلیارد تومان بود که به نظر این بودجه برای فصل آینده ۴۱۰ میلیارد تومان خواهد شد. البته این رقم برای سه تیمی که قرار است در لیگ نخبگان آسیا شرکت کنند، کمی بیشتر خواهد بود.

واگذاری تیم های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی خوشحالی تماشاگران و اعضای دو تیم را به همراه داشته است به این خاطر که از این پس دو تیم دارای نظام پرداختی مناسبی همانند سایر تیم ها خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • موتور ۶ سیلندر بنزینی بومی چه ویژگی دارد؟
  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)