Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ " عبدالعلی شعبانی "با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در شهرستان شفت اقدام به پخش برگه‌های توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) می‌کند بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و مشخص شد فرد مورد نظر در یک واحد صنفی اقدام به پخش برگه‌های توتو می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مغازه مورد نظر مورد شناسایی قرار گرفت بیان داشت: ماموران پلیس با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ شعبانی اظهار داشت: در بازرسی از این مکان 3 هزار و 129 برگ توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان با اعلام اینکه در این راستا متهم 34 ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستور کار پلیس فرمانده انتظامی شهرستان فوتبال ماموران پلیس برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز

  سرهنگ "حسینعلی سنچولی" اظهار داشت: در پی یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان نیمروز که باعث ایجاد رعب و وحشت عمومی گردید، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 وی ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی سه نفر از عاملان تیراندازی شده و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

 سرهنگ سنچولی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلاف قبلی اعلام کردند؛ که در نهایت پس از تشکیل پرونده اولیه تحویل مراجع قضایی گردیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • به دام افتادن کیف قاپ غیربومی در رشت
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • واکنش مرسدس به مذاکره با فرستاپن
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف