Web Analytics Made Easy - Statcounter

چشمان زیبای شما زمانی بیشتر جلوه می‌کند که ابروان زیبا و پرپشتی داشته باشید. این موضوع نه‌فقط دغدغه شما؛ بلکه خواسته بسیاری از افرادی است که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، چشمان زیبای شما زمانی بیشتر جلوه می‌کند که ابروان زیبا و پرپشتی داشته باشید. این موضوع نه‌فقط دغدغه شما؛ بلکه خواسته بسیاری از افرادی است که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین علت، سال‌ها است که کاشت ابرو به صورت‌های مختلف در کانون توجه قرار دارد. از تتو به‌عنوان روشی برای شکل‌دهی به ابرو گرفته تا کاشت طبیعی ابرو با استفاده از موهای خود فرد!

با مشخص شدن مشکلات تتو ابرو، امروزه بیشتر افراد ترجیح می‌دهند برای داشتن ابروهای جذاب‌تر، به سراغ روش کاشت ابرو بروند. در این روش با استفاده از بانک مو سر، قسمت‌های خالی ابرو پر می‌شوند و در نتیجه ابرو پرپشت‌تر از گذشته خواهد شد. با توجه به قابلیت رشد موهای کاشته شده در قسمت ابرو، این موها به قسمتی از ابرو تبدیل می‌شوند که تشخیص آن‌ها از ابروهای اولیه کار سختی است.

علت کم‌پشت شدن ابرو

علل مختلفی برای کم‌پشت شدن ابرو وجود دارد. در بسیاری از موارد برخی بیماری‌ها باعث ریزش ابرو می‌شوند یا ممکن باعث کم شدن رنگ ابرو یا نازک شدن تار ابرو شده و ابرو کم‌پشت نمایان شود. اولین گامی که باید پیش از کاشت ابرو انجام شود، مشخص شدن علت ریزش ابرو و درمان آن است.

ممکن است ابروی شما به‌صورت ژنتیکی کم‌پشت باشد یا در برخی موارد ابروانتان تارهای نازکی داشته و در نتیجه کم‌پشت به نظر برسد. در برخی موارد نیز ممکن است فرد از ابتدا و به‌صورت مادرزادی فاقد ابرو باشد. تمامی این موارد می‌توانند با کاشت طبیعی ابرو درمان شوند.

کندن عصبی ابرو نیز یکی از عوامل اصلی کم‌پشت شدن ابرو در دختران جوان است. اگر به چنین مشکلی دچار شده‌اید، نگران نباشید! می‌توانید با روش‌های درمانی مشکل خود را برطرف کرده و برای جبران ابروهای ازدست‌رفته به فکر کاشت ابرو باشید.

کم کاری تیروئید، آلوپسی، ضربه خوردن به ناحیه ابرو، تتو غیرحرفه‌ای، سوختگی و... از دیگر عواملی هستند که باعث ریزش ابرو یا کم‌پشت شدن آن می‌شوند. برخی از این موارد مثل کم کاری تیروئید یا آلوپسی باید درمان شوند تا پس از کاشت ابرو نیز مشکلی از بابت ریزش وجود نداشته باشد.

مزایا و معایب کاشت ابرو

همانند بسیاری از عمل‌های جراحی کاشت مو، کاشت ابرو نیز مزایا و معایبی دارد. برخی افراد نیز ممکن است از عوارض کاشت ابرو نگران باشند و از خطرات احتمالی آن مطلع نباشند. به همین علت شاید بهتر باشد قبل از آشنایی با روند کاشت ابرو و روش‌های مختلفی که برای این عمل زیبایی در نظر گرفته‌شده، در مورد مزایا و معایب آن اطلاعاتی کسب کنید.

مزایای کاشت ابرو

بررسی مزایای کاشت ابرو به‌تنهایی مشخص‌کننده ویژگی‌های اصلی آن نیست. مقایسه بین روش کاشت طبیعی ابرو با دیگر روش‌ها است که به ما کمک می‌کند مزایای این روش را بهتر درک کنیم. بااین‌حال برخی از مزایای این عمل جراحی عبارت‌اند از:

زیبایی طبیعی ابرو

این ویژگی در دیگر روش‌های کار بر روی ابرو به‌منظور پرپشت کردن آن وجود ندارد. با کاشت ابرو شما ابروانی پرپشت و طبیعی دارید که هر تار آن، ویژگی یک تار طبیعی ابرو را دارد. بعد از مدتی اگر رسیدگی مداومی به ابروان خود داشته باشید، تشخیص اینکه عمل جراحی انجام داده‌اید بسیار سخت است؛ چراکه کاشت ابرو به‌صورت طبیعی انجام‌شده است. این را مقایسه کنید با برخی روش‌های دیگر مثل تتو ابرو که به‌هیچ‌وجه طبیعی به نظر نمی‌رسد.

عدم نیاز مداوم به مداد ابرو!

یکی از دغدغه‌های همیشگی بانوان، کشیدن مداد ابرو برای پرپشت جلوه کردن آن است. با کاشت طبیعی ابرو دیگر هیچ نیازی به کشیدن مداوم مداد ابرو نخواهید داشت. شما با ابروانی پرپشت‌تر از همیشه مواجه هستید که زیبایی طبیعی آن از هر نوع مداد کشیدن بهتر است.

قابلیت اصلاح و رنگ‌پذیری

شما موهای سر خود را به قسمت ابرو پیوند می‌زنید؛ در نتیجه همانند یک ابروی طبیعی، موهای اضافه‌شده به این قسمت نیز قابلیت رنگ شدن دارند. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا برخلاف تتو ابرو، هر زمان بخواهید رنگ ابروانتان را تغییر دهید. همچنین با کاشت طبیعی ابرو، امکان هر بار برداشتن ابرو به شکل‌های دلخواه همانند گذشته امکان‌پذیر است؛ البته با این تفاوت که قبلا ابروان شما کم‌پشت بود و طراحی ابرو توسط آرایشگر آن‌قدرها به چشم نمی‌آمد.

برطرف شدن سریع آثار عمل جراحی

یکی از نگرانی‌های همیشگی بانوان، زیبایی آنی صورتشان است. از ویژگی‌های خوب کاشت ابرو به صورت طبیعی البته با استفاده از روش های نوین، برطرف شدن آثار عمل، چند ساعت پس از اتمام عمل جراحی است. اصولا ورم و برخی از کبودی‌ها خیلی زود محو یا با آرایش صورت، پنهان می‌شوند. کافی است نهایتا 3 الی 4 روز صبر کنید.

تمام آنچه از زیبایی ابرو می‌خواهید

با هزینه کاشت ابرو می‌توانید زیباترین حالت طبیعی را به ابروان خود ببخشید. هیچ روش دیگری نمی‌تواند به‌صورت طبیعی ابروان شما را تا این حد پرپشت و زیبا کند و امکان اصلاح و رنگ کردن و... به شما بدهد. همین یک ویژگی می‌تواند به‌عنوان مهم‌ترین مزیت کاشت ابرو شناخته شود.

کلینیک کاشت مو خانه سفید

انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو همیشه کاری دشوار است. کلینیک کاشت مو خانه سفید به عنوان یکی از پیشگامان عرصه پوست و مو کشور شناخته می‌شود. خانه سفید می‌تواند یکی از گزینه‌های بهترین کلینیک‌های کاشت ابرو برای انجام عمل پیوند ابروی شما باشد.

در کلینیک خانه سفید کلیه روش‌های ذکرشده در این متن توسط جراحان خبره کاشت مو انجام می‌شود. روش میکروفیت که جدیدترین روش کاشت مو نیز می‌باشد توسط بهترین جراح کاشت موی میکروفیت و زیر نظر پزشک متخصص پوست و مو کلینیک انجام می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از راه های زیر با کلینیک خانه سفید در تماس باشند.

 آدرس: تهران، جردن، بلوار آفریقا، خیابان دستگردی غربی، پلاک ۳۲۱، ساختمان خانه سفید، طبقه دوم

تلفن‌های کلینیک: (خط ویژه)  ۰۲۱۵۴۵۰۳ - 02188654370

 همراه (مشاوره تلگرامی و واتس اپ) : 09122252731

وب‌سایت کلینیک www.whcl.ir

 صفحه اینستاگرامhttps://instagram.com/whdc.ir

 

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کاشت ابرو ابرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مجتبی عبداللهی استاندار البرز در آیین گشایش این کلینیک تخصصی خیر ساز گفت: هفته سلامت فرصت مناسبی است تا ضمن توجه به مقوله سلامت در جامعه از مجاهدت تلاشگران و فعالان عرصه سلامت قدردانی کرد. سلامت از اهمیت به سزایی برخوردار است. در این حوزه ایثارگری‌های زیادی داشتیم و همچنان ادامه دارد. شهدای زیادی در راه حفظ سلامت مردم جان خویش را نثار کرده اند.

وی ادامه داد: کلینیک تخصصی بیمارستان امام حسین (ع) توسط بنیاد خیریه پورکاشانی ساخته شده است. خوشبختانه خیرین و واقفین در استان البرز بسیار فعال هستند. در حوزه ساخت بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها خیرین فعالیت‌های درخشانی داشته اند. موضوع خیریه و وقف از گذشته در کشور ما مرسوم بوده است. وقف وخیرات چشمه‌ای همیشه جاری است.

عبدالهی ادامه داد: استان البرز از نظر زیرساخت‌های درمانی ضعیف است، ولی طی این چند سال اقدامات خوبی صورت گرفت. تا پایان دولت سیزدهم ۱۵۰۰ تخت به تخت‌های استان افزوده خواهد شد و در حال حاضر مجموع تخت‌های دولتی و خصوصی استان ۳۲۰۰ تخت می‌رسد.

استاندار البرز خاطر نشان کرد: در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به موضوع سلامت و توسعه تخت‌های بیمارستانی شده است. امیدوارم بتوانیم تعداد تخت‌های بیشتری را با حضور رئیس محترم جمهور و وزیر محترم بهداشت تا پایان این دولت به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: در خصوص کادر درمان، پرسنل پزشکی و پرستاری برنامه ریزی‌هایی را انجام دادیم تا کادر درمان را تقویت کنیم و بتوانیم تعداد نیرو‌های بیشتری را جذب کنیم. من به نوبه خودم از تمامی همکاران بهداشت و درمان تقدیر می‌کنم.

وی همچنین در بخشی از صحبت‌های خود از اقدامات دکتر صیادی رییس دانشگاه و فعالیت‌های شبانه روزی دکتر شکیب رییس بیمارستان امام حسین (ع) در ساخت و تجهیز این کلینیک تشکرکرد.

در حاشیه این مراسم از خیر محترم حاج منصور پورکاشانی، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بنیاد خیریه پور کاشانی قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • پیامک هایی که رویای لاغری تبلیغ می کنند
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز