Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا نجفی مهر روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه بازی پرسپولیس وداماش گیلان دراهواز هیچ‌گونه حاشیه امنیتی نداشته است اظهارداشت: پس از درخواست برگزاری این مسابقه توسط سازمان لیگ فوتبال کشور و فدراسیون فوتبال از طریق وزارت کشور به استان، در کمتر از سه روز مانده به بازی پنج جلسه هماهنگی، امنیتی و انتظامی شامل ۲ جلسه شورای تأمین استان و شهرستان اهواز، دو جلسه کمیسیون تأمین نظم و امنیت مسابقات ورزشی و یک جلسه هماهنگی هم با حضور معاون استانداری خوزستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در استانداری خوزستان با تاکید بر اینکه در این جلسات پیش بینی‌های لازم پیرامون مباحث مربوط به نیازهای امنیتی و انتظامی این بازی صورت پذیرفت، افزود: در یکی از جلسات کمیسیون تأمین نظم و امنیت مسابقات ورزشی که با حضور سعید فتاحی نماینده تام الاختیار سازمان لیگ برگزار شد، اداره کل اطلاعات استان و همچنین نیروی انتظامی خوزستان مخالفت خود با برگزاری این بازی در ورزشگاه تازه تاسیس شهدای فولاد اهواز را اعلام کردند.

نجفی مهر تصریح کرد: این مخالفت به لحاظ پیش بینی از استقبال هواداران و ظرفیت کم این ورزشگاه بود که این پیش بینی نوع برآوردی است که خود دستگاه‌های ورزشی باید بهتر از هر نهاد دیگری از آن مطلع باشند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان ادامه داد: در هر صورت با وجود این مخالفت، نماینده تام الاختیار لیگ با توجیهاتی مبنی بر اینکه این بازی بیش از ۲۰ هزار نفر تماشاچی ندارد و تیم داماش در استان خوزستان بیشتر از ۱۰۰ نفر طرفدار به همراه نخواهد داشت، محل برگزاری این رقابت ورزشی درهمان محل اعلام شده ورزشگاه فولاد اهواز تعیین شد.

وی یادآور شد: یکی از توجیهات دیگر که از سوی نماینده سازمان لیگ برای برگزاری این بازی در اهواز مطرح شد این بود که تنها ۲ ورزشگاه فولاد و امام رضای شهر مشهد به دلیل فوق مدرن بودن، استانداردهای برگزاری فینال جام حذفی را دارند.

نجفی مهر همچنین با تاکید بر اینکه این بازی هیچ‌گونه حاشیه امنیتی نداشته است، گفت: با وجود تهییج احساسات تماشاچیان و تأخیر ۲ ساعته در برگزاری بازی، این بازی کمترین خسارات را در پی داشت.

بر اساس این گزارش، مسابقه فینال جام حذفی باشگاههای کشور که قرار بود از ساعت ۲۱ روز ۱۲ خرداد ماه جاری در ورزشگاه فولاد اهواز برگزار شود، به دلیل ناهماهنگی با ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه تأخیر برگزار شد.

همچنین درجریان این مسابقه سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ و نماینده تام الاختیار این سازمان از فعالیت‌های فوتبال تا اطلاع ثانوی به دلیل بروز مشکلات در برگزاری دیدار از فعالیت‌های فوتبالی محروم شد.

۹۹۳۱/‏۶۰۶۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان خوزستان سازمان لیگ جام حذفی اهواز وزارت کشور پرسپولیس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی امروز میزبان فولاد خوزستان است که روحیه بالایی برای این دیدار خانگی دارد و برتری در دیدار اخیرشان برابر پرسپولیس موجب شده تا انگیزه خوبی برای این بازی پیدا کنند.

بازیکنان آلومینیوم اراک که روز گذشته برای گرامیداشت روز کارگر در محل کارخانه شرکت ایرالکو حضور یافتند، امروز هم با انتشار پوستری که مرتبط به این روز است، به استقبال دیدار مقابل فولاد خوزستان رفتند.

باشگاه آلومینیوم برای دیدار مقابل فولاد خوزستان، تصویری از سید مهران موسوی به نمایندگی از بازیکنان این تیم در کنار یکی از کارگران شرکت ایرالکو منتشر کرده و تصویری مرتبط با روز کارگر را برای بازی با فولاد خوزستان انتشار داده است.

شاگردان سید مجتبی حسینی امیدوار هستند با کسب پیروزی در بازی خانگی امروز مقابل فولاد خوزستان شرایط خود را در جدول لیگ برتر بهتر کنند و بالاتر بروند.

دیگر خبرها

  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها