Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علی محمد حقیر مسئول برگزاری نمایشگاه خوشنویسی گروهی از خوشنویسان یزدی گفت: در این نمایشگاه ۴۰ اثر از ۱۲ خالقان اثر معروف تا کمتر شناخته شده در سطح فوق ممتاز خوشنویسی از سراسر استان یزد به نمایش گذاشته شده است.

مسئول برگزاری نمایشگاه هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی هنرمندان حاذق شهرستان‌های استان به علاقه‌مندان خوشنویسی عنوان کرد و افزود: یکی از جذابیت‌های این نمایشگاه قرار گرفتن آثار خوشنویسان نامی استان همانند استاد رهبران و استاد حرازی در کنار هنرجویان خود و دیگر هنرمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی محمد حقیر ادامه داد: آثار در رشته‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، سیاه مشق و نسخ ایرانی تحریر شده اند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه تا ۲۴ خرداد ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۱ به نگارخانه مارلیک واقع در خیابان قیام کوچه حسینیه حاج یوسف مراجعه کنند.

انتهای پیام/ غ

برپایی نمایشگاه خوشنویسی گروهی از خوشنویسان یزدی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • نمایش شکست آمریکا در طبس در بیلبورد‌های پایتخت
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی