Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@19:27:22 GMT

نشانه‌ای از موفقیت استقلال نمی‌بینم

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۶۳۷۶

نشانه‌ای از موفقیت استقلال نمی‌بینم

به گزارش جهان نيوز، به نظر می‌رسد توافق استقلال با آندره‌آ استراماچونی وارد مراحل حساس و نهایی شده است. البته جواد زرینچه در مورد این مربی ایتالیایی موضعی دارد که نمی‌توان آن را خوش‌بینانه توصیف کرد.
  استراماچونی قرار شده برای مذاکرات نهایی به تهران بیاید. به نظرتان موفق می‌شود؟
ایشان در اغلب تیم‌هایش فقط ۵، ۶ ماه بوده و پس از آن جدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به قول معروف در کارش ثبات نداشته است. واقعاً نمی‌دانم تفکر مدیران محترم باشگاه در این مورد چیست، ولی معتقدم همه مشکلات استقلال فنی و صرفاً به واسطه سرمربی نیست. به نظرم شرایط نگران‌کننده است. در این وضعیت بهترین تصمیم، جذب یک سرمربی ایرانی است. البته هنوز هم سر حرفی که به خبرورزشی زدم هستم و تأکید دارم شفر باید می‌ماند.

باید می‌ماند؟
بله، اگر می‌ماند استقلال فصل بعد قهرمان می‌شد. البته باید می‌ماند و افراد اطرافش را متحول می‌کرد، چون خودتان دیدید که بعداً گفت دل همه با او بود غیر از یک نفر. اگر می‌ماند و تحولات لازم را انجام می‌داد ما قهرمان لیگ نوزدهم می‌شدیم. خیلی دلم می‌خواهد تیم موفق شود. در رأس هرم، سرمربی است که به نظر می‌رسد جور شده، ولی در زیرمجموعه او نشانه‌ای از موفقیت استقلال نمی‌بینم و این نگران‌کننده است.

انتخاب استراماچونی ریسک بسیار بزرگی بود که مدیران استقلال کردند. خود این بنده‌خدا هم وقتی بیاید متوجه خواهد شد که فوتبال ایران زیرساخت‌های موجود در ایتالیا را ندارد. یک روز باید دنبال زمین تمرین باشد، یک روز دنبال سالن بدنسازی و...

اگر استقلال با استراماچونی جواب نگیرد و موفق نشود چه کسی پاسخ‌گو باید باشد؟
قطعاً مدیران باشگاه. ببینید تمام مشکلات در فوتبال و به طور کلی جامعه ما مدیریتی است. از افراد پرتوان استفاده نمی‌کنیم و مشکل برای فوتبال ایجاد می‌شود. اگر استقلال نتیجه نگیرد قطعاً مدیران باشگاه مقصرند و باید جواب بدهند.

زمزمه‌های اختلاف میان مدیرعامل و بعضی از اعضای هیئت‌مدیره هم بلند شده است.
دود آن به چشم استقلال می‌رود. البته دوران حضور من در هیئت‌مدیره هم از این اتفاقات می‌افتاد. برای مثال رزومه چند مربی را آوردند، ولی ناگهان یک نفر دیگر خارج از آن لیست سرمربی شد! به هر حال در این شرایط نقش مدیرعامل خیلی مهم است.

عده‌ای می‌گویند باید به استراماچونی حداقل تا نیم‌فصل فرصت داد، ولی برخی می‌گویند باید در همان چند هفته اول خودش را نشان بدهد. نظر شما در این مورد چیست؟
اگر تا این حد نتیجه‌گرا هستند که اصلاً بهتر است استراماچونی را نیاورند. اگر چنین تفکراتی دارند مرد ایتالیایی را نیاورند خیلی به نفع‌شان است. به نظرم حداقل باید تا پایان نیم‌فصل به او فرصت بدهند ولی...

ولی چه؟
ولی به شرطی که روند کار این مربی مثبت باشد. فراموش نکنید که اطراف استقلال آدم‌های مریض زیاد است و می‌توانند برای این تیم دردسر درست کنند.
منبع: خبر ورزشی کپی متن خبر برچسب ها: باشگاه استقلال نقل و انتقال لیگ برتر

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: باشگاه استقلال نقل و انتقال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم

به گزارش قدس آنلاین، شهای زاهدی شروع فوق العاده درخشانی در تیم آویسپا داشته است. این بازیکن طی هفت مسابقه ای که به میدان رفته، ۶ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز داده است. او روز گذشته و در جدال برابر گامبا اوزاکا موفق شد از زمین خودی گلزنی کند.

شهاب زاهدی که یکی از بهترین گل های این فصل را به ثمر رساند و عامل پیروزی مهم تیمش بود، گفت‌وگویی با شبکه KBC ژاپن داشته و به صحبت درخصوص مسائل مختلف پرداخته است.

مهاجم ایرانی آویسپا فوکوئوکا در ابتدا و درخصوص حسش از حضور در این تیم گفته است: واقعا احساس خوبی دارم. فضا در باشگاه فوکوئوکا بسیار جالب است. زمانی که به باشگاه پیوستم، روابط اعضای تیم با من خوب بود و واقعاً احساس خوبی از حضور در اینجا دارم.

او درخصوص غذاهای ژاپنی نیز گفت: در رابطه با غذاها باید بگویم که ژاپن در این زمینه کشور بسیار شناخته شده ای است. من غذای سوشی را امتحان کرده‌ام و یاکینیکو نیز از غذاهای مورد علاقه من است و فکر کنم غذای خوشمزه ای است.

زاهدی درباره اینکه کدام یک از گل هایش را بیشتر از همه دوست دارد، پاسخ داد: تمام گل‌هایم را دوست دارم ولی آن گل هایی که توانستیم بازی را ببریم بیشتر از همه دوست دارم.

مهاجم ایرانی فوکوئوکا گفت: برای من کار تیمی و کسب پیروزی مهم‌ترین چیز است. اگر من گلزنی کنم و تیم نیز بازی را ببرد، برایم خیلی جذاب‌تر است.

او در پاسخ به برخورد مردم ژاپن با خودش نیز گفت: آنها برخورد خوبی با من داشتند و این نشان می‌دهد که ژاپنی‌ها چقدر مردم خوب و دوست داشتنی هستند. مردم ژاپن و طرفداران فوکوئوکا خوب و مهربان هستند.

وی ادامه داد: البته من واقعاً از دیدن پرچم ایران میان تماشاگران احساس خوبی پیدا می‌کنم. زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم. من تلاش می‌کنم تا بهترین خودم را ارائه کنم تا هواداران را خوشحال کنم.

زاهدی درباره اینکه هواداران معتقدند او بهترین بازیکن تیم است، پاسخ داد: آنها باید بازی تیم را ببینند چون که من بخشی از تیم هستم. در هر بازی، هدف ما کسب پیروزی است و مشخصا هدف من نیز به عنوان یک مهاجم، گلزنی است.

او در پایان گفت: برای من فرقی نمی‌کند که چه کسی در تیم گلزنی کند. زمانی که بازی به پایان می‌رسد، کسب سه امتیاز برای من از هر چیزی مهم‌تر است.

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • یک بچه با لباس زرد می‌بینم، او اینجاست و زنده است .... | ویدئو | ماجرای شنیدنی پیدا شدن یسنا
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد؛ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم
  • آرتتا: بازی سیتی را می‌بینم، با پیژامه راحت!‏
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)