Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی در نشست شورای معاونین اداره کل، پروژه مهر را مجموعه اقداماتی به منظور برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات برای آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی با نشاط مدارس عنوان کرد و اظهار داشت: کلیه برنامه‌های پروژه مهر در کارگروه‌های پنجگانه باید با جدیت در سطوح مختلف عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات، توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی و نظارت و ارزیابی را از مهم‌ترین محورهای پروژه مهر عنوان کرد و افزود: کلیه اقدامات باید زیر نظر ستاد استانی در سطح واحدهای اداری و آموزشی پیگیری شود و مهمترین هدف پروژه مهر آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید از جهات مختلف است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان توجه به ایمنی مدارس و سلامت دانش آموزان را یکی از مهمترین اولویت‌ها در اجرای پروژه مهر دانست و ادامه داد: با انجام به موقع ثبت نام مدارس، ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات و اقدامات تبلیغی و توجیهی و اطلاع رسانی به موقع باید فرایند پروژه مهر پیگیری و نتیجه آن بازگشایی به موقع مدارس و پیش بینی‌های لازم باشد.

قربانی در ادامه اجرای دقیق برنامه‌های پروژه مهر را نیازمند اطلاع رسانی و توجیه دست‌اندرکاران امر در سطوح مختلف عنوان کرد و یادآور شد: باید با برگزاری جلسات مختلف توجیهی، اقدامات و حدود انتظارات برای مدیران به خصوص مدیران مدارس تشریح شود.

وی ثبت نام به موقع دانش آموزان را برای سال تحصیلی جدید و سازماندهی نیروی انسانی و کلاس بندی مدارس مهم دانست و با اشاره به آغاز ثبت نام مدارس در استان، خواستار قانونمندی و اجرای دقیق دستورالعمل‌های ابلاغی توسط حوزه‌های مختلف و شیوه نامه نظارت بر ثبت نام و ارزیابی اقدامات ادارات و مدارس در اجرای این فرایند شد و به دست‌اندرکاران و مدیران توصیه کرد ضمن اطلاع رسانی دقیق و شفاف سازی، با سعه‌صدر در راستای تکریم مراجعین و رضایت‌مندی ارباب رجوع تلاش کنند.

کد خبر 4637609

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت:هدف از برگزاری این پویش ارائهٔ آموزش‌های عمومی به مردم است تا سطح سلامت دهان و دندان در کشور ارتقا یابد.

دکتر محمدقربانی افزود: رعایت بهداشت دهان و دندان می‌تواند تاثیر مثبت زیادی بر سلامت مغز، قلب، سیستم ایمنی و سیستم تنفسی داشته باشد و حتی در سلامت اجتماعی نیز نقش‌آفرین بوده و می‌تواند روابط اجتماعی افراد را تقویت و یا در آن اختلال ایجاد کند.

وی گفت: جلسه با دندان‌پزشکان جهت بررسی مشکلات و ارتقای شاخص‌های سلامت دهان و دندان، جلسات مشترک با آموزش و پرورش و هماهنگی برای حضور مسئولان در مدارس و ارائهٔ توصیه به همکاری دانش آموزان در طرح وارنیش فلوراید تراپی، پخش کلیپ‌های آموزشی در مدارس، برگزاری جلسات آموزشی در خصوص نحوهٔ صحیح مسواک زدن و استفادهٔ صحیح از نخ دندان، تبیین اهمیت وارنیش فلورایدتراپی، برگزاری جلسات آموزشی نقش تغذیهٔ سالم و تاثیر آن بر سلامتی دندان و برگزاری جلسات انجمن اولیا با محوریت پویش سلامت دهان و دندان توسط آموزش و پرورش از جمله اقداماتی است که در مجموعهٔ زیر پوشش دانشگاه برنامه‌ریزی شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت:اجرای ده‌گردشی دندان‌پزشک، پایش و حضور در مهدکودک‌ها و مدارس جهت ارائهٔ خدمات معاینه و وارنیش‌تراپی، برگزاری مسابقهٔ نقاشی و کاردستی با موضوع سلامت دهان و دندان، استقرار یونیت سیار دندانپزشکی در مدارس مناطق محروم و ارائۀ خدمات دندان‌پزشکی به دانش آموزان، برگزاری جلسات آموزشی جهت گروه هدف مادران باردار و شیرده توسط ماما‌های مراکز خدمات جامع سلامت، توزیع مسواک در مدارس مناطق محروم هم‌زمان با برنامهٔ آموزشی و معاینهٔ دانش‌آموزان و حضور در مراکز بهزیستی برای معاینه از جمله برنامه‌هایی است که در مراکز خدمات جامع سلامت درقالب این طرح اجرا خواهد شد.

پویش ملی سلامت دهان و دندان از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تربیت متخصص در علوم مختلف و ساختار سازی شیعه از مهم‌ترین اقدامات امام صادق علیه السلام بود
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی لرستان
  • مراد صحرایی: در دولت سیزدهم مرگ سند ۲۰۳۰ را اجرا کردیم / تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی