Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،علی خطیر معاون باشگاه و مسوول نقل‌وانتقالات استقلال درجمع هوادارانی که تجمع اعتراضی داشتند اعلام کرد با 5 بازیکن به توافق رسیده‌اند که بعد از معارفه رسمی استراماچونی و تا پایان هفته از ورودی‌های تیم رونمایی خواهد شد.

همچنین او اعلام کرد از جمع بازیکنان آزاد، آیاندا پاتوسی و مهدی رحمتی ماندنی شدند و مذاکره با سایر بازیکنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به بازیکنانی که همچنان با استقلال قرارداد دارند و تفراتی که جدایی‌شان قطعی شده، اگر استقلالی‌ها 4 خرید جدید انجام بدهند، یعنی دست کم 2 بازیکن در لیست مازاد آبی پوشان قراردارد و در تیم فصل آینده نیستند. هر تیم لیگ برتری می‌تواند 18 بازیکن بزرگسال و 3 بازیکن زیر 25 سال در لیست خودش داشته باشد که در مجموع تعداد بازیکنان بزرگسال هر تیم به 21 نفر می‌رسد.

12 بازیکن با قرارداد، 7 بازیکن آزاد

1- محمد دانشگر

2- میلاد زکی‌پور

3- فرشید باقری

4- فرشاد محمدی مهر

5- فرشید اسماعیلی

6- مرتضی تبریزی

7- میثم تیموری

8- داریوش شجاعبان

9- محسن کریمی

10- مرتضی آقاخان

11- طارق همام

12- آرمین سهرابیان

بازیکنان بالای 23 سال استقلال هستند که با باشگاه قرارداد دارند.

علاوه بر این‌ها

13- مهدی رحمتی

14- پژمان منتظری

15- وریا غفوری

16- روزبه چشمی

17-حسین حسینی

18- علی کریمی

19- آیاندا پاتوسی

هم بازیکنان آزاد هستند که هنوز قراردادشان تمدید نشده است.

از این جمع سهرابیان در تیم ماندنی شده و طبق اعلام خطیر پاتوسی و رحمتی هم ماندنی هستند. اما همچنان وضعیت ماندن و رفتن حسینی، منتظری، غفوری، کریمی و چشمی نا مشخص است. اگر تمام این بازیکنان قراردادشان تمدید شود تعداد بازیکنان به 19 نفر می‌رسد و فقط 2 جای خالی باقی می‌ماند. حالا اگر استقلال حداقل 4 خرید جدید داشته باشد از این جمع 19 نفره دست کم 2 نفر در تیم فصل آینده جایی ندارند. البته با توجه به شنیده‌ها از نقل‌وانتقالات باشگاه قابل پیش بینی است که تعداد خرید‌ها از 4 نفر بیشتر باشد، اما فعلا صحبت‌های خطیر را ملاک قرار می‌دهیم.

4 ورودی قطعی به جای 4 خروجی

خطیر اعلام کرد با 4 بازیکن توافق کرده‌اند که تا آخر هفته از آن‌ها رونمایی می‌شود. این تعداد با بازیکنانی که قطعا اینقلال را ترک کرده‌اند برابری می‌کند. خسرو حیدری از فوتبال خداحافظی کرد، الهیار صیادمنش به فنر باغچه فروخته شد و قرارداد گادوین منشا و اسماعیل گونکالوس هم فسخ شد. به این ترتیب اگر ادعای خطیر درست باشد ورودی و خروجی استقلال فعلا مساوی و یر به یر است.

9+ 1 بازیکن زیر 23 سال

علاوه بر بازیکنان بزرگسال 10 بازیکن زیر 23 سال هم دارد که البته در بین آن‌ها هنوز تکلیف امید نورافکن مشخص نیست. 1-رضا آذری، 2- مهدی قائدی، 3- رضا کریمی، 4- سجاد آقایی، 5- مهدی نوراالهی، 6- شاهین طاهرخانی، 7- زکریا مرادی، ر8- نعراج پورتقی و 9- سینا خادم‌پور نفرات زیر 23 سال استقلال هستند که مشخص نیست باشگاه کدامیک را برای فصل آینده نگه می‌دارد و چه کسانی را قطعی یا قرضی به تیم‌های دیگر واگذار می‌کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آیاندا پاتوسی نقل وانتقالات استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی تر عمل کند.

به گزارش خبروزشی، بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است اما مهدی قایدی بارها و بارها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899617

دیگر خبرها

  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن