Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@19:10:43 GMT

شناسایی یک هزار انشعاب غیر مجاز آب

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۶۵۷۵

شناسایی یک هزار انشعاب غیر مجاز آب

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،ایوب بچاری سرپرست آبفای روستایی آبادان از وجود یک هزار انشعاب غیر مجاز آب در روستاهای بخش مرکزی و اروندکنار آبادان خبر داد و گفت:برای واحدهای مسکونی دارای انشعاب غیر مجاز آب اخطار جمع آوری صادر شده است.

وی افزود: جمع آوری انشعاب های غیر مجاز در روستاهای بخش مرکزی و بخصوص روستای تنگه یک آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست آبفای روستایی آبادان علت افت فشارآب در روستای تنگه یک آبادان را انشعاب غیرمجاز برای آبیاری کشت های میانه کاری نخلستان ها اعلام کرد و ادامه داد: متاسفانه در جریان جمع آوری انشعاب های غیر مجاز شاهد استفاده از انشعاب هاسی تا ۲،۵ اینچ نیز بودیم.

بچاری گفت: با جمع آوری برخی از انشعاب های غیرمجاز وضعیت آب در این روستاها تا حدودی بهبود یافته است.

وی افزود: انشعاب های غیر مجاز آب ضمن هدر رفت و افت فشار در شبکه آب روستای باعث کاهش میزان کلر باقی مانده در آب می شود که این مهم تهدیدی برای سلامت روستائیان است.

سرپرست آبفای روستایی آبادان گفت: از طریق مراجع قضایی پیگیر برخورد قاطع با انشعاب های غیرمجاز هستیم ولی به دلیل حجم بالای این انشعاب ها این فرایند به کندی پیش می‌رود و امکان برخورد در زمان مناسب با واحدهای مسکونی دارای انشعاب غیر مجاز وجود ندارد.

۷۹ روستای آبادان از خدمات آبفار بهره مند هستند.

انتهای پیام/ د

وجود انشعاب غیر مجاز آب در روستاها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه آب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۶۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر