Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@20:22:36 GMT

کوتینیو: فصل بدی داشتم ولی با تلاش جبران می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۶۸۷۲

کوتینیو: فصل بدی داشتم ولی با تلاش جبران می‌کنم

کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا می‌گوید قبول دارد که فصل خوبی را با بارسا پشت سر نگذاشته ولی مطمئن است با سخت‌کوشی بیشتر پیشرفت کرده و موفق خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، کوتینیو، ستاره برزیلی‌ای که در ژانویه 2018 با قراردادی به ارزش 120 میلیون یورو لیورپول را ترک کرد و به بارسلونا پیوست علی‌رغم درخشش اولیه در این تیم، در ادامه نتوانست آنطور که باید بدرخشد و انتظارها را از خود برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوتینیو در اولین فصل حضورش در لالیگا برای بارسا در این لیگ تنها پنج گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد و در رقابتهای چمپیونزلیگ هم سه گل برای بارسا زد و سه پاس گل داد.

 

 

حالا کوتینیو می‌گوید قبول دارد که فصل خوبی را پشت سر نگذاشته ولی در عین حال اضافه می‌کند که به دلیل وجدان کاری و روحیه تلاشگری که دارد بدون شک در آینده بهتر شده و پیشرفت خواهد کرد.

 

کوتینیو در این باره گفت:" من فصل خوبی نداشتم و عملکردم خیلی بدتر از آنی بوده که انتظار داشتم. تنها راهی که برای بهتر شدن و بدست آوردن دوباره اعتماد به نفسم وجود دارد سخت‌کوشی است و من با تلاش و پشتکار غریبه نیستم".

 

کوتینیو برای اینکه خود را نشان دهد و ثابت کند پیش از هر چیز به رقابتهای کوپا آمه‌ریکا چشم دوخته. درحالیکه برزیل برای کسب اولین قهرمانی خود در این رقابتها بعد از سال 2007 تلاش می‌کند کوتینیو یکی از مهره‌های اصلی برزیلی‌ها به حساب می‌آید.

 

 

 

فیلیپ کوتینیو تیم ملی برزیل برزیل بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها فیلیپ کوتینیو تیم ملی برزیل برزیل بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پائز سرمربی تیم ملی والیبال در نخستین نشست خبری پس از حضورش در ایران از برنامه هایش برای تحقق هدف رسیدن تیم ملی کشورمان به المپیک پاریس سخن گفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چپ کردن کامیون حمل زباله در برزیل + فیلم
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت