Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،فریدون خودنیا روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: طراحی و اجرای خط جدید چغاسبز نقدعلی و قبر محمد مراد در منطقه رودبار شهرستان کوهدشت به طول ۱۰ کیلومتر از بیستم خرداد ماه آغاز شد.

وی اظهار داشت: شبکه برق روستا‌های فوق در اثر سیل تخریب و به صورت موقت برقدار شده بودند که با توجه به فرارسیدن فصل گرما در شرایط بحرانی قرار داشتند و رسیدگی به وضعیت خدمات دهی به آنان جزء اولویت‌های استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شبکه‌های توزیع برق روستا‌ها بطور کلی زیر آب رفته بود و طراحی مسیر جدید برق به دور از هر گونه خطر سیلاب در دستور کار قرار گرفت.

خودنیا با اشاره به سخت گذر بودن منطقه اضافه کرد: یکی از پیمانکاران توانمند برای اجرای این طرح انتخاب و مقرر شده به مدت ۱۰ روز این طرح را اجرایی و تحویل دهد.

وی ادامه داد: این ۲ روستا از نظر جغرافیایی تابعه شهرستان کوهدشت هستند، اما تأمین برق آن‌ها به عهده شرکت توزیع استان ایلام بود که با توجه به شرایط تخریب جاده و مسیر شبکه‌های برق رسانی، این مهم توسط برق شهرستان کوهدشت اجرایی شد.

وی گفت: بر اساس اعلام شرکت توزیع برق کوهدشت، روستا‌های فوق در محدوده سد سیمره قرار دارند و باید تمهیدات ویژه‌ای برای آن‌ها اتخاذ شود تا در شرایط بحرانی احتمالی آینده با چنین مشکلاتی مواجه نشوند.

خودنیا ادامه داد: ۲ روستا ۱۰۴ خانوار دارند و اعتبار لازم برای اجرای برق رسانی به ان‌ها در یک محیط کوهستانی بیش از هشت میلیارد ریال هزینه می‌شود.

سیل امسال ۱۱۰ پست هوایی و زمینی عمومی استان را تخریب کرد و به ۱۸۰ پست اختصاصی برق نیز آسیب زد؛ و در مجموع ۴۸۰ کیلومتر شبکه برق استان تخریب و برق یکهزار و ۱۴۵ روستا قطع شد.

یکهزار و ۱۹۰ میلیارد ریال خسارت سیل به شبکه‌های برق لرستان برآورد و تاکنون بیش از ۲۶۰ کیلومتر اصلاح و احداث شبکه انجام شده است.

۲ هزار و ۷۱۵ روستای لرستان برق دار هستند و تعداد مشترکان بیش از ۶۲۵ هزار مورد است.

انتهای پیام/پ

برق رسانی به مناطق سیل زده در لرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۷۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید

سری جدید برنامه «خوش نمک» از امشب ـ هشتم اردیبهشت‌ ماه ـ پخش خود را در تلویزیون با تغییر مجری‌ آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی شبکه نسیم، سری جدید برنامه «خوش نمک» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان با اجرای علی فریادی و علی زرگر  با دکور جدید و آیتم‌های متفاوت از شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

پیشتر میلاد صالح‌پور اجرای این برنامه را برعهده داشت و در فصل جدید دو مجری روی آنتن می روند.

در فصل جدید برنامه «خوش نمک» ۶۰ نفر به صورت گروهی به رقابت خواهند پرداخت که هر شب چهار نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده، یکی پس از دیگری پیشی می‌گیرند.

همچنین گفتنی است در این فصل تماشاچی‌های حاضر در استودیو به شرکت‌کنندگان رأی خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. بازپخش این برنامه در ساعت های دو ۳۰ دقیقه، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد از شبکه نسیم خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • آئینی سنتی که همه ساله با اجرای آن باران می‌بارد