Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@20:44:27 GMT

سهم حدود ۳۰ درصدی بخش کشاورزی گناباد در اشتغال

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۷۸۶۸

سهم حدود ۳۰ درصدی بخش کشاورزی گناباد در اشتغال

بخش کشاورزی گناباد فقط حدود ۳۰ درصد سهم شاغلان گناباد را به خود اختصاص داده است.

به گزارش قدس آنلاین، فرماندار گناباد در نشست بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی گناباد گفت: این شهرستان از نظر شاغلان در صنعت و خدمات، دارای رتبه‌های خوبی در استان است اما فرصت‌های شغلی در بخش کشاورزی باید افزایش یابد.

حامد قربانی افزود: با وجود ظرفیت‌های کشاورزی بسیار در گناباد این بخش  فقط  ۲۹ و ۴ دهم درصد سهم شاغلان گناباد را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان این که بیش از ۸۰ درصد تولیدات کشاورزی و دامی شهرستان گناباد به صورت خام به دیگر نقاط خراسان رضوی و کشور ارسال می‌شودگفت: با وجود ظرفیت‌های بخش کشاورزی این شهرستان، خام‌فروشی از معضلات مهم این بخش به شمار می‌رود که باید با اصلاح زنجیره ارزش افزوده به نفع کشاورزان و دامداران منطقه از این امر جلوگیری کرد.

فرماندار گناباد با تاکید بر افزایش بهره‌وری با استفاده از مدیریت منابع آب و کشت‌های مناسب افزود: این شهرستان از مناطق مستعد خراسان رضوی در تولید محصولات کشاورزی به خصوص پسته و زعفران و گیاهان دارویی محسوب می‌شود.

۳۴ هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی گناباد با ۲۰ هزار هکتار کشتزار آبی، هزار و ۷۰۰ هکتار دیمزار و ۵۰۰ هزار رأس دام، سالانه ۸۷ هزار تن محصولات زراعی، باغی و دامی تولید و روانه بازار مصرف می‌کنند.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرماندار گناباد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۷۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ۱ ماهه منتهی به فروردین ۱۴۰۳ حدود ۴۰۹۸ میلیارد تومان درآمد کسب کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در 1 ماهه منتهی به فروردین 1403 حدود 4098 میلیارد تومان درآمد کسب نمود. 

این شرکت در فروردین سال مالی 1402 بالغ بر 3336 میلیارد تومان فروش به ثبت رساند. گفتنی است مبلغ درآمد این شرکت عمدتاً از محل فروش کنسانتره و فولاد بوده که نسبت به مدت مشابه قبل 23% رشد داشته است.

در فروردین  امسال متوسط نرخ فروش کنسانتره 40,710,045 ریال و نرخ فروش فولاد 215,136,143 ریال به ازای هر تن بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۵ درصدی موالید در شهرستان گناباد
  • ساخت یادمان شهدای گناباد نیازمند تامین اعتبار است
  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • ۱۷ درصد وسعت گناباد و شهرهای توابع آن مشمول بازآفرینی شهری قرار گرفت
  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی در روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد