Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@23:00:31 GMT

جانشین دیوید تیلور در تیم ملی کشتی آمریکا معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۸۱۰۴

جانشین دیوید تیلور در تیم ملی کشتی آمریکا معرفی شد

4 کشتی‌گیر تیم آمریکا برای حضور در رقابت‌های جهانی و گزینشی المپیک در قزاقستان مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، مسابقات نهایی انتخابی تیم کشتی آزاد آمریکا برای حضور در رقابت‌های جهانی و گزینشی المپیک در قزاقستان در ۳ وزن برگزار شد.

بر این اساس در وزن ۶۵ کیلوگرم زاین رترفورد، در وزن ۹۲ کیلوگرم جی دن کاکس و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیک گویازدوفسکی با غلبه بر حریفان خود به عضویت تیم کشتی آزاد آمریکا برای حضور در رقابت‌های جهانی قزاقستان درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۸۶ کیلوگرم نیز با توجه به مصدومیت دیوید تیلور، پاتریک داونی در قزاقستان به میدان خواهد رفت.

رقابت‌های انتخابی دیگر اوزان بین توماس گیلمان و داتون فیکس در وزن ۵۷ کیلوگرم، تیلور گراف و جو کلون در وزن ۶۱ کیلوگرم، جیمز گرین و ریان دیکن در وزن ۷۰ کیلوگرم، ایسایا مارتینز و جردن باروز در وزن ۷۴ کیلوگرم و کوین گادسون و کایل اسنایدر در وزن ۹۷ کیلوگرم برگزار می‌شود.

دیدار کایل داک و الکس درینگر در وزن ۷۹ کیلوگرم نیز با توجه به درخواست داک به دلیل مصدومیت با چند هفته تعویق برگزار خواهد شد.

رقابت‌های جهانی و گزینشی المپیک روزهای ۲۳ تا ۳۱ شهریور ماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، درحالی که همچنان اخبار کشتی آمریکا تحت‌الشعاع شکست تیلور در انتخابی المپیک قرار دارد و امروز رسماً اعلام شد که این کشتی‌گیر در اوکلاهاما جایگزین جان اسمیت در امر مربیگری شده است، یک وب‌سایت مرتبط به ایالت آیووا خبر از دردسر آرون بروکس برنده تیلور داد.

این وب‌سایت اعلام کرده است که پیش از برگزاری انتخابی آمریکا، خبری به بروکس اعلام شد که تست دوپینگش در مسابقات جهانی زیر 23 سال 2023 مثبت شده است، او در این مسابقات صاحب نشان طلای 86 کیلوگرم شد، با وجود این، آمریکایی‌ها امیدوار هستند که در این خصوص خطایی اتفاق افتاده باشد و مورد مشکوک، یک اشتباه باشد، به همین دلیل به بروکس مجوز شرکت در انتخابی داده شد اما هنوز معلوم نیست امکان حضور او در المپیک وجود داشته باشد.

تا هفته آینده مشخص خواهد شد که بروکس محروم می‌شود و یا در ترکیب تیم المپیکی آمریکا به پاریس می‌آید، بنابراین اگر بروکس با محرومیت مواجه شود طبیعتاً تیلور جایگزینش خواهد شد، البته وکیل‌های کشتی آمریکا مطمئن هستند بروکس به مسابقه برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • بارگشت تیلور به المپیک؟ بروکس دوپینگ کرده!
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور
  • شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟
  • پایان یک جادوگر؛ دیوید تیلور رسما خداحافظی کرد!
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • شوک باورنکردنی؛ خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید