Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@17:43:21 GMT

کتاب زندگینامه شهید ورامینی به چاپ دوم رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۸۱۳۹

کتاب زندگینامه شهید ورامینی به چاپ دوم رسید

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «در هیاهوی سکوت» نوشته جواد کلاته شامل زندگینامه مستند شهید حاج عباس ورامینی رئیس ستاد لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله، به‌تازگی توسط نشر ۲۷ بعثت به چاپ دوم رسیده است.

این کتاب اسفندماه سال ۹۷ چاپ شد و حالا نسخه‌های چاپ دومش به بازار نشر آمده‌اند.

شخصیت ورامینی، فردی تحصیل‌کرده و متمایز از اطرافیان خود بود و در جریان تسخیر لانه جاسوسی به‌عنوان مسئول عملیات منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که به خدمت سربازی رفته و تجربیات زیادی اندوخته بود، پس از تشکیل سپاه و احساس نیاز به نیروهای باتجربه، وارد این نیروی نظامی مردمی شد. شهید ورامینی با وجود مسئولیت و مقامی که داشت، در عملیات‌های مختلف همراه نیروهای رزمنده و شناسایی پیشروی کرده و در منطقه نبرد حضور پیدا می‌کرد.

متن و روایت کتاب «در هیاهوی سکوت» دو زاویه دید دارد. بیشتر حجم کتاب به روایت سوم شخص مفرد اختصاص دارد و گاهی نیز از راوی اول شخص مفرد نیز استفاده شده است. معدود خاطرات و روایت‌هایی هم هستند که از زاویه دید دوم شخص مفرد ارائه شده‌اند. این کتاب در ۴ فصل تدوین شده که به ترتیب عبارت‌اند از: محله فراموش‌نشدنی، سال‌های پرالتهاب، به‌سوی دانشگاه جبهه و در هیاهوی سکوت. وصیت‌نامه این شهید و همچنین سخنرانی شهید همت در مراسم هفتم او در بهشت زهرا نیز دو ضمیمه‌ای هستند که انتهای کتاب چاپ شده‌اند.

چاپ دوم این کتاب به‌تازگی وارد بازار نشر شده است.

کد خبر 4637173 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: چاپ دوم نشر 27 بعثت ادبیات دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین

سردار سنایی راد معاون عقیدتی سیاسی ستادکل نیرو‌های مسلح در نشست بصیرتی شورای اداری استان با بیان اینکه آثار بجامانده از استاد شهید مرتضی مطهری امروز نیز برای شبهات و سوالات نسل جوان پاسخ دارد اظهار داشت: در شرایط کنونی که دشمن تمام ظرفیتش را برای سیاه نمایی و زیر سئوال بردن خدمات نظام اسلامی بکارگرفته، تبیین و روایت واقعی دستاورد‌های نظام وظیفه عموم بویژه مسئولان است.

وی در ادامه با بیان اینکه هرحکومتی برای رسیدن به مشروعیت در کنار کارآمدی به روایتگری مناسب نیاز دارد افزود: اقدام بموقع سپاه در انجام عملیات وعده صادی و روایت عاقلانه و اخلاق مدار صداوسیما در این عملیات نمونه‌ای عینی و موفق از روایتگری بود.

حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز گفت: با تشکیل قرارگاه جهاد تبیین بدنبال معرفی خدمات نظام در استان ایلام هستیم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • زندگینامه رابعه بلخی مادر شعر فارسی
  • ۱۲ طلبه و ۴ مداح که اعضاء بدن‌شان اهداء شد/ انتشار شماره جدید «خیمه»
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • جنایات کومله به روایت تنها معلم بازمانده زندان «برده سور»
  • روایت شهید مطهری از کلاس درس متفاوت امام
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • شناخت گام‌به‌گام و تدریجی جریان اسرائیل
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث