Web Analytics Made Easy - Statcounter

این هفته امیر غفور گرچه دیدار با ژاپن را از دست داد اما همچنان با ۱۶ امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول در رده پنجم امتیازآورترین بازیکنان حاضر در این مسابقات قرار دارد. ورنون ایونز از کانادا با ۱۰۷ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی امتیازآورترین‌هاست.

سید محمد موسوی، دیگر بازیکنی که شانس حضور در دیدار با ژاپن را از دست داد، در رده دوم بهترین مدافعین بعد از ژانگ از چین قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی ایران اما مانند هفته اول مسابقات همچنان بهترین پاسور مسابقات است و توانست مانند هفته گذشته در جایگاه اول قرار بگیرد.

میلاد عبادی‌پور نیز توانست در پایان هفته دوم در رده چهارم بهترین دریافت‌کنندگان مسابقات قرار بگیرد. عبادی‌پور همچنین در رده پنجم بهترین توپ‌گیرها جای گرفت و محمدرضا حضرت‌پور با ادامه درخشش در این هفته، در رتبه چهارم رده‌بندی بهترین توپ‌گیرها ایستاد.

کد خبر 443520

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: والیبال لیگ جهانی قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورژن ترسناک فوق‌ستاره: خوش به حال ژاپن و بلین

به گزارش "ورزش سه"، یوکی ایشیکاوا کاپیتان و دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ژاپن، که در این فصل در تیم آلیانز میلانو توپ می زد دیشب یک تنه با کسب بیست و هشت امتیاز تیمش را به عنوان عنوان سومی سوپرلیگای ایتالیا رساند و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای میلانو به ارمغان آورد.

او که فصل آخر خود را در میلانو پشت سر گذاشت حالا با آمادگی تمام به اردوی تیم ملی والیبال ژاپن خواهد رفت تا در لیگ ملتهای والیبال برای کشورش به میدان برود. یوکی ایشیکاوا در حال حاضر یکی از آماده‌ترین بازیکنان جهان در پست خود است و کمتر بازیکنی توانایی دفاع کردن او را دارد.

یوکی ایشیکاوا ستاره تیم ملی والیبال ژاپن امیدوار است با درخشش خود در کنار دیگر ستاره های این کشور نظیر ران تاکاهاشی، یوجی نیشیدا و سکیتا به مدال در المپیک پاریس برسند و پس از بیش از پنجاه دوباره روی سکوی المپیک قرار بگیرند.

ایشیکاوا برای فصل آینده دو مقصد پیش روی خود می‌بیند؛ یا دوباره برای بازی کردن با یک قرارداد سنگین به لیگ کشور خود بازی گردد و یا راهی پروجای ایتالیا خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران در این دوره از لیگ ملتهای والیبال باز هم برابر ژاپن قرار خواهد گرفت و باید دید موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی چه تدبیری برابر این تیم و ستاره‌اش یوکی ایشیکاوا خواهد اندیشید.

دیگر خبرها

  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • ورژن ترسناک فوق‌ستاره: خوش به حال ژاپن و بلین