Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@12:48:48 GMT

پیانیچ: سرمربی آینده یووه یک مربی بزرگ خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۸۵۰۸

پیانیچ: سرمربی آینده یووه یک مربی بزرگ خواهد بود

میرالم پیانیچ، ستاره خط میانی یوونتوس می‌گوید نگران سرمربی آینده باشگاه نیست چرا که اطمینان دارد یووه مربی بزرگی را برای هدایت این تیم انتخاب خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه گمانه‌زنی‌ها درباره منصوب شدن ماتوریتزیو ساری، سرمربی فصل پیش چلسی به عنوان سرمربی جدید یوونتوس به اوج رسیده و هر لحظه انتظار می‌رود خبر انتقال ساری به یوونتوس به صورت رسمی اعلام شود، میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی یووه می‌گوید از بابت سرمربی آینده باشگاه نگران نیست و اطمینان دارد یووه مربی بزرگی را برای هدایت این تیم در فصل آینده انتخاب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در روزهای اخیر گزارش شد که باشگاه چلسی به ساری اجازه ترک این باشگاه را داده تا او بتواند با امضای قراردادی سه‌ساله به عنوان جانشین ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس شود. آلگری‌ای که در دورانش یوونتوس پنج سال پیاپی قهرمان سری آ شد بود ولی در نهایت امسال بعد از یک ناکامی دیگر در لیگ قهرمانان، از این تیم اخراج شد.

 

 

پیانیچ در آستانه دیدار تیم ملی کشورش بوسنی با ایتالیا که امشب برگزار می‌شود در این باره گفت:" ما اصلا نگران نیستیم. یوونتوس مثل همیشه قوی و پرقدرت باقی خواهد ماند".

 

ستاره بوسنیایی یوونتوس در ادامه صحبت‌هایش با خبرنگاران گفت:" خیلی خوشحالم که قرار است در تورین به مصاف ایتالیا برویم. کارت قرمزی که من در بازی مقابل یونان گرفتم منصفانه نبود. خوشبختانه ممنوعیت بازی من را برداشتند چون خیلی دلم می‌خواست در این استادیوم، استادیوم خانگی‌مان در یوونتوس، با ایتالیا بازی کنم".

 

پیانیچ بار دیگر صحبت را به یوونتوس برگرداند و گفت:" باز هم تکرار می‌کنم که نگران یوونتوس نیستم. سرمربی جدید به زودی اعلام می‌شود. همینطور که همه این روزها می‌گویند سرمربی جدید ما بدون شک یک سرمربی بزرگ خواهد بود".

 

میرالم پیانیچ تیم ملی بوسنی یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها میرالم پیانیچ تیم ملی بوسنی یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال اگرچه نتوانست تراکتور را شکست بدهد، ولی به واسطه نتیجه‌ای که پرسپولیس کسب کرد، همچنان در صدر جدول باقی مانده و شانس اول کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود. آبی پوشان دوشنبه هفته آینده باید به مصاف ذوب آهن بروند و اگر بتوانند سبزپوشان اصفهانی را در ورزشگاه آزادی شکست بدهند، بر قله لیگ برتر باقی خواهند ماند.

البته این بازی به لحاظ حاشیه‌ای شرایط خاص خودش را دارد. جدا از اتفاقاتی که در مسابقه رفت به وقوع پیوست، محمد ربیعی سرمربی کنونی ذوب آهن هم وضعیت خاصی مقابل جواد نکونام دارد. تابستان سال گذشته هنگامی که هنوز شرایط برای سرمربیگری جواد نکونام در استقلال فراهم نشده و همه چیز در حال از ابهام قرار داشت، ربیعی یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال شد و حتی با او تماس هم گرفتند، اما وضعیت برای نکونام مساعد شد و او روی نیمکت استقلال نشست. حالا جواد باید در ورزشگاه آزادی به مصاف مردی برود که حدوداً ۱۰ ماه قبل می‌خواست سرمربی استقلال شود و اگر چنین اتفاقی رخ می‌داد، نکونام حالا دیگر سکاندار آبی‌پوشان نبود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا