Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@04:24:21 GMT

بازدید استاندار البرز از باغ موزه دفاع مقدس استان

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۸۶۰۳

بازدید استاندار البرز از باغ موزه دفاع مقدس استان

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، عزیزاله شهبازی استاندار البرز ، سردار مولایی فرمانده سپاه استان ، سردار محمدیان فرمانده انتظامی استان  و جمعی از مسئولان از  پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان البرز بازدید کردند.

عزیزاله شهبازی در بازدید از روند پیشرفت باغ موزه دفاع مقدس استان البرز افزود: نشان دادن تاریخ دفاع به نسل های آینده نیازمند بستری است که بتواند ۲ نسل جنگ و فرزندان امروز را به هم پیوند دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وجود باغ موزه های دفاع مقدس می تواند این فضا را فراهم کند که باید تدابیر جدی را در این زمینه داشت.

استاندار البرز گفت: مردم ایران با حداقل امکانات و تمام توان از خاک میهن خویش دفاع کردند و خاک کشور را از گزند دشمنان مصون داشتند.

شهبازی یادآورشد: به دلیل مشکلات اعتباری تاکنون روند پیشرفت پروژه باغ موزه دفاع مقدس به کندی پیش رفته است اما با تدابیری که اندیشیده شده سعی در سرعت بخشی به روند پیشرفت پروژه است.

وی اظهارداشت: هفته آینده در جلسه ای که با حضور اعضای هیات امنای باغ موزه دفاع مقدس استان خواهیم داشت، تصمیمات مهم وکارگشایی در خصوص تسهیل و تسریع در روند پروژه مصوب و ابلاغ خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به همراه جواد خدائی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسوولان از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید به عمل آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در برنامه امروز استاندار خراسان رضوی، تقاطع به تقاطع و نقاط حساس مسیر قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید شد.
 
داعی افزود: با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم و مترو را تحویل بهره‌برداران اصلی یعنی مردم بدهیم.

گفتنی است؛ پروژه قطار حومه‌ای «مشهد-گلبهار-چناران» در سال ۸۴ به تصویب شورای هماهنگی ترافیک کشور رسید و در سال ۹۱ عملیات اجرایی آن آغاز شده است. بر این اساس حد فاصل ۴۰ کیلومتری مشهد تا گلبهار از این طریق سهل‌الوصول‌تر شده و در ادامه چناران نیز به این پروژه افزوده شده تا شبکه ریلی مشهد و استان به‌ نحوی به خط‌آهن مشهد - گرگان متصل شود.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود