Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران از برنامه‌ریزی برای تجلیل از کشتی‌گیر اوکراینی خبر داد که با پیراهنی منقش به تصویر رهبر معظم انقلاب به روی سکو رفته بود. ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، «المار نورعلی‌اف» کشتی‌گیر تیم اوکراین در رقابت‌های قهرمانی این کشور به مقام قهرمانی رسید و در حالی بر روی سکو ایستاد که تصویر رهبر معظم انقلاب بر روی پیراهنش نقش بسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار داود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: این یک حرکت انقلابی خارج از کشور بود که خوشبختانه بازتاب خوبی هم داشت. واقعاً باعث افتخار است که چنین اقدامی در خارج از ایران انجام شده و این نشان می‌دهد که توصیه‌های رهبری برای جوانان خارجی که قبلاً صورت گرفته بود، به ثمر نشسته است.

وی افزود: به دنبال آن هستیم که از این ورزشکار دعوت کنیم به ایران بیاید و مراسم تجلیلی از وی برگزار کنیم. هم‌اکنون به دنبال ارتباط گرفتن با نورعلی‌اف هستیم تا پاسخ خوبی به این حرکت ارزشمند دهیم.

به گزارش تسنیم، سازمان بسیج ورزشکاران نیز در این باره بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

«انقلاب، فکر است، اندیشه است، راه است؛ اگر مورد پسند و قبول یک ملّتی قرار بگیرد، به خودیِ خود آن ملّت آن را میپذیرد. ما مگر برای روز قدسِ امسال رفتیم به این کشورها گفتیم که شما بیایید راه‌پیمایی کنید؟ خودشان کردند، خودشان خواستند؛ خود مقاومت مورد قبول ملّتها قرار گرفت.» (بیانات ارزشمند امام خامنه‌ای در مراسم سی‌امین سالگرد رحلت امام خمینی (ره)؛ 14/2/1398)

راهی که امام خمینی (ره) 40 سال پیش آغاز کرد و امام خامنه‌ای با در دست گرفتن پرچم انقلاب، به آن ادامه داد، نه تنها روحیه آزادگی، ظلم‌ستیزی و مقاومت را در داخل کشور بیدار کرد، بلکه حالا با نفوذ معنوی انقلاب اسلامی در دل‌های مردمِ آزاده سرتاسر جهان، از منطقه خاورمیانه و کشورهای مرکزی آسیا تا آمریکا و اروپا، همگی فریاد آزادگی سر می‌دهند.

دیروز نیز بار دیگر این مسئله به نمایش درآمد و المار نورعلی‌یف قهرمان کشتی‌ اوکراین که موفق به کسب نشان طلای مسابقات این کشور شده بود، با پیراهنی منقش به تصویر رهبر معظم انقلاب به روی سکو رفت تا با این کار خود حقایق زیادی بر مخالفان انقلاب اسلامی ایران روشن شود.

تصویر این قهرمان آزادۀ کشتی اوکراین با پیراهنی که تصویر امام خامنه‌ای روی آن حک شده بود، یکی از به یاد ماندنی‌ترین تصاویر تاریخ ورزش ایران و جهان خواهد بود که تا سال‌های سال در خاطره مردم آزادیخواه جهان نقش خواهد بست.

بسیج ورزشکاران ضمن تقدیر از حرکت المار نور علی‌یف، به زودی در مراسمی از این قهرمان کشتی تجلیل به عمل خواهد آورد تا همبستگی و اتحاد میان ورزشکاران آزادیخواه جهان بیش از پیش محکم‌تر شود و باعث دلگرمی آنان در رقابت‌های بین‌المللی گردد.»

تصویر رهبر معظم انقلاب روی پیراهن قهرمان کشتی اوکراین + عکس

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط امام خامنه‌ای

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خامنه ای امام خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم کشتی آزاد جوانان ایران به شرح زیر است: ۵۷ کیلوگرم: ابرهیم خواری (مازندران) علی مومنی (مازندران) اهوار خاطری (مازندران) علی یحیی پور (مازندران) ۶۱ کیلوگرم: شهداد خسروی (البرز) امیررضا تیموری زاد (تهران) محمدرضا حسینی (کرمانشاه) ۶۵ کیلوگرم: علی خرمدل (تهران) محمدمهدی پلنگ وار (مازندران) سجاد پیردایه (لرستان) ۷۰ کیلوگرم: علی کرم پور (تهران) سینا خلیلی (مازندران) ۷۴ کیلوگرم: علی رضایی (مازندران) مهدی یوسفی (تهران) محمدماهان خرمکاه (مازندران) ۷۹ کیلوگرم: مجید باقری (خراسان رضوی) ابوالفضل حسینی (مازندران) آریا مقدسی (لرستان) ۸۶ کیلوگرم: ابوالفضل رحمانی (مازندران) رضا سلیمانیان (مازندران) ایمان بابایی (کرمانشاه) ۹۲ کیلوگرم: امیررضا دلیری (کرمانشاه) عرفان عباسی (آذربایجان شرقی) امیر عزیزپور (لرستان) ۹۷ کیلوگرم: ابوالفضل بابالو (تهران) سید آرین سجادی (مازندران) عرفان علیزاده (مازندران) ۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی (گیلان) محمدرضا لطفی (مازندران) مرصاد شاکری (خراسان رضوی) مهدی بزرگ پور (مازندران) سرمربی: غلامرضا محمدی مربیان: داود رخش خورشید - سعید ابراهیمی - میثم مصطفی جوکار - سید احمد محمدی - جعفر دلیری - علی بحری مربی بدنساز: بهمن میرزایی ماساژور: سید مهدی ساداتی   محل پذیرش: لاهیجان، مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی، دفتر هیئت کشتی لاهیجان

دیگر خبرها

  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند