Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@16:06:31 GMT

هواوی بزرگترین تولید کننده موبایل جهان نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۹۰۵۵

خرداد؛ استراتژیست ارشد هواوی در یک سخنرانی اعلام کرد این شرکت در سال جاری به بزرگترین تولید کننده موبایل جهان تبدیل نمی شود و برای دستیابی به این جایگاه باید کمی بیشتر منتظر بماند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، شرکت چینی هواوی اعلام کرده در صورت پیش نیامدن شرایط غیر منتظره، تا پایان امسال به بزرگترین تولید کننده موبایل جهان تبدیل می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شائو یانگ، استراتژیست ارشد هواوی در مصاحبه‌ای گفت این شرکت اکنون باید کمی بیشتر منتظر بماند تا به این جایگاه دست یابد.
او در این باره افزود: طبق برنامه ریزی ها ما در چهارمین سه ماهه ۲۰۱۹ میلادی به بزرگترین شرکت تولید کننده موبایل تبدیل می‌شدیم اما اکنون احساس می‌کنیم این فرایند کمی طولانی‌تر خواهد بود.
البته او به طور مستقیم به تحریم‌های تجاری آمریکا اشاره‌ای نکرد.
در حال حاضر روزانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ موبایل هواوی در روز فروخته می‌شود.
این در حالی است که دولت آمریکا شرکت هواوی را در فهرست سیاه تجاری خود قرار داده و به شرکت‌های آمریکایی اجازه نمی‌دهد بدون تأیید دولت فناوری‌های خود را به این شرکت بفروشند.
هواوی بزرگترین تهیه کننده تجهیزات شبکه اینترنت در سراسر جهان و دومین تولید کننده بزرگ موبایل در جهان است. برچسب ها: هواوی

منبع: خرداد

کلیدواژه: هواوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود

احمد شانیان با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه‌اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت گفت: با افتتاح مرحله نخست این طرح، همزمان مرحله دوم طرح نیز با اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

او گفت: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصول یکی از بزرگترین خطوط تولید اسپری‌های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می‌شود.

شانیان گفت: این واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته‌بندی چسب، قوطی‌سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان