Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن پوشاک مدارس ایران در راستای ثبت‌نام اعضا در بخش‌های مختلف مندرج در آئین‌نامه این انجمن فراخوان داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هم‌زمان با نام‌گذاری سال ۹۸ با عنوان «رونق تولید» و نظر به نیاز جدی عرصه آموزش‌وپرورش در حوزه پوشاک مدارس، انجمن فرهنگی هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران با نظارت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور تشکیل‌شده و در راستای ثبت‌نام اعضا در بخش‌های مختلف مندرج در آئین‌نامه این انجمن فراخوان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انجمن پوشاک مدارس ایران متشکل از بخش‌های طراحان، تولیدکنندگان پوشاک، بافندگان پارچه و نخ، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان ملزومات و خرج کار پوشاک مدارس، فرهنگیان، دانشگاه‌ها، مؤسسات و آموزشگاه‌های مد و لباس، اتحادیه و عضو افتخاری است.

ازجمله اهداف کلان انجمن فرهنگی هنری طراحان تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران می‌توان به استعدادیابی، ساماندهی و ارتقا سطح آموزش و مهارت‌های تخصصی اعضا در حوزه پوشاک مدارس، برنامه‌ریزی و پیگیری در جهت توانمندسازی و افزایش ظرفیت‌های تولید و انتقال نوآوری و تکنولوژی، جمع‌آوری مستمر آمار و اطلاعات صنفی و تجزیه‌وتحلیل آن جهت بررسی و تحقیق درباره مشکلات و شناخت نیاز‌ها و اولویت‌های اعضا و تأمین نیروی انسـانی موردنیاز با ایـجاد بانک اطلاعاتی در رسانه‌های مجــازی و مکتوب برای تمام عوامل حوزه پوشاک مدارس، بررسی و تحقیق درباره مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی، شغلی و مهارتی در جهت افزایش بهره‌وری و سطح کیفی خدمات و ارائه پیشنهاد اصلاحی، علمی و عملی به اعضا، مدیران و مسئولان مربوط و حمایت از منافع صنفی و حرفه‌ای اعضا و استیفـای حقوق و خواست‌های مشروع و قانونی آن‌ها از طریق ارائه پیشنهاد و ایجاد زمینه مناسب و جلب پشتیبانی مراجع و سازمان‌های دولتی و ملی اشاره کرد.

قوانین و ضوابط عضویت در این انجمن به شکل مشروح در سایت انجمن به نشانی https://www.iranmodeschool.com/ آورده شده است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشترو مطالعه آئین‌نامه نحوه عضویت، اهداف کلان انجمن و اعلام درخواست عضویت به نشانی الکترونیکی ذکر شده مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پوشاک مدرسه تولید کننده پوشاک فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دومین دوره مسابقه سرود «هم‌سُرا» به مناسبت گرامیداشت ایام ولایت حضرت علی (ع) با هدف راه‌اندازی گروه سرود نوجوانان فرهنگسراها، خلق اثر هنری ماندگار و کشف و پرورش استعداد‌های نوجوانان در فرهنگسرا‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیکترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

در این دوره از مسابقات، رقابت در دو بخش گروه سرود ثابت فرهنگسرا (متشکل از نوجوانان مقطع اول یا دوم متوسطه با اعضای ثابت برای رقابت در این مسابقه) و گروه سرود حرفه‌ای فرهنگسرا (متشکل از گروه‌های شرکت‌کننده مدعو) برگزار می‌شود و فرهنگسرا‌ها فرصت دارند تا ۲۰ اردیبهشت گروه‌های سرود را به دبیرخانه معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • ◄ معرفی شرکت های کشتیرانی در ایران
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان