Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: منابع محیط زیستی با تهدید‌های زیادی مواجه است به علاوه محدودیت منابع انرژی، ضرورت توجه به محیط زیست و مدیریت سبز را اجتناب ناپذیر کرده است.   به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، عصر امروز بیستم خرداد ماه، با حضور مسئولین صندوق رفاه دانشجویی در سازمان مرکزی از طرح آشپزخانه‌های تجمیعی با آمار پخت بیش از ۲۰۰۰ پرس در یک وعده با استفاده از سیستم بخار مرکزی رونمایی شد؛.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بنابراین گزارش ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در این نشست با عنوان اینکه از بدو ورود به دانشگاه به دنبال زمینه‌های لازم برای حرکت به سمت دانشگاه سبز هستم و معتقدم نباید چشم خود را به روی حفظ و نگهداری محیط زیست بست بیان کرد: امروزه منابع محیط زیستی با تهدید‌های زیادی مواجه است به علاوه محدودیت منابع انرژی، آلودگی‌های زیست محیطی و بهداشتی، ضرورت توجه به محیط زیست و مدیریت سبز را اجتناب ناپذیر کرده است چراکه جلوگیری از هدر رفت انرژی و حفظ محیط سبز جزء ویژگی‌های اصلی توسعه پایدار در کشور است.   وی تصریح کرد: مدیریت سبز و حفظ محیط زیست یکی از اولویت‌های قابل توجه دانشگاه است و در همین زمینه کمیته‌ای برای مدیریت سبز راه اندازی شده و در برنامه ریزی درسی فنی و حرفه‌ای و مهارتی سعی شده بحث مدیریت سبز در سیلابس‌های درسی گنجانده شود.   صالحی عمران ادامه داد: حرکت و موفقیت دانشگاه در حوزه مدیریت سبز مستلزم این است که مراکز سراسر کشور شجاعت ریسک و ورود به این عرصه تأثیر گذاررا داشته باشند و در نهایت برنامه‌های را که شروع کرده اند را با موفقیت به سرانجام برسانند.   وی با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر در پروژه مدیریت سبز دانشگاه همافزایی خوبی ما بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بالاخص صندوق رفاه دانشجویی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای وجود دارد عنوان کرد: از زحمات کارکنان معاونت دانشجویی تقدیر می‌کنم و معتقدم این حرکت کار بزرگی است و حفظ محیط زیست ضمن اثر بخشی ماندگار در کشور آثار اجتماعی و فرهنگی خوبی به همراه خواهد داشت. رضایت دانشجویان نشانه هوشمندی مدیران انشگاه فنی و حرفه‌ای است جعفری معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویی در این نشست فعالیت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای طی یکسال اخیر در جهت خدمت رسانی به دانشجویان از قبیل جذب اعتبارات رفاهی دانشجویی، ساماندهی و ارتقای خوابگاه‌ها و سلف سرویس‌های دانشجویی را ارزشمند قلمداد کرد و گفت: بنده معتقدم توجه به رضایت دانشجویان نشان از هوشمندی مدیران و کارکنان دلسوز و پر کار دانشگاه فنی و حرفه‌ای دارد.   وی ضمن حمایت کامل از طرح آشپزخانه‌های تجمیعی و سیستم بخار مرکزی با عنوان اینکه با توجه به مشکلات اقتصادی موجود اعتبارات صندوق نسبت به سال‌های گذشته محدود‌تر شده است تصریح کرد: ریاست و بدنه مدیریتی صندوق رفاه دانشجویی تمام تلاش خود را در جهت تجهیز و بروز رسانی تجهیزات دانشگاه فنی و حرفه‌ای به کار خواهند بست چراکه این مرکز علمی و مهارتی پتانسیل قابل توجهی در زمینه کارآفرینی و اشتغال فارغ التحصیلان دارد.   شایان ذکر است در ادامه جعفری مدیرکل خدمات رفاه دانشجویی صندوق رفاه دانشجویی، دکتر رضا مهدی معاون فرهنگی و دانشجویی و سرور رباط جزی مدیرکل امور دانشجویان گزارشی از خدمت رسانی به دانشجویان طی یکسال گذشته را ارایه دادند.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی صندوق رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، گزارش‌های این نهاد نظارتی نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست از سال ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۰ صرفاً نسبت به ارزش گذاری ۲۰ منطقه از ۳۰۹ منطقه تحت مدیریت خود و از سال ۱۴۰۰ به بعد نسبت به ارزش گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم ۵ استان کشور (کردستان، قزوین، خراسان جنوبی، لرستان و کرمان) اقدام نموده است.

این در حالی است که این سازمان مکلف بوده ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوطه را محاسبه و در حساب‌های ملی لحاظ نماید.

در ماده ۱۹۲ قانون برنامه پنجم، دولت (سازمان حفاظت محیط زیست) مکلف شده بود ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوط را در حساب‌های ملی محاسبه و لحاظ کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • آب‌های خاکستری؛ نجات‌بخش حیات زمین
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • خاطره‌ای از واکنش عجیب احمدی‌نژاد به درخواست محیط‌‌‌ زیستی | فیلم
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • با انتخاب یک تلفن سانترال حرفه ای، کسب و کارتان را مدیریت کنید
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • تلنگری جامعه‌شناختی به بحران آب