Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@23:04:12 GMT

کی‌روش: فرصت خوبی برای قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا داریم

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۹۷۳۴

کی‌روش: فرصت خوبی برای قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا داریم

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از الوطن، تیم‌ ‌ملی فوتبال کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش یکی از شانس‌های قهرمانی در کوپا آمه ریکا است. کلمبیا در دیداری دوستانه توانست با سه گل پرو را از پیش رو بر دارد.

این سرمربی پرتغالی تیم‌ ‌ملی فوتبال کلمبیا درباره شانس تیمش برای قهرمانی در کوپا آمه ریکا، گفت‌: 23 سه بازیکن با کیفیت و با انگیزه در اختیار دارم که همگی آنها شایستگی حضور در ترکیب اصلی را دارند و انتخاب برای من سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی‌روش اضافه کرد:با توجه به کیفیت، تجربه و استعدادی که در بین بازیکنان تیمم می‌بینم فرصت خوبی برای قهرمانی داریم. امیدوارم که بهترین نتایج را در این رقابت‌ها کسب کنیم.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کلمبیا کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: شایسته پیروزی بودیم

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند