Web Analytics Made Easy - Statcounter

حلی‎‌ساز داروهای مورد نیاز حج تمتع سوم تیرماه به جده می‌رسد، گفت: نخستین گروه پزشکی هلال‌احمر ۱۳ تیر و نخستین گروه زائران ۱۷ تیر به عربستان اعزام می‌شوند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: «محمدتقی حلی‌ساز» درباره زمان ارسال داروهای مورد نیاز حج تمتع گفت: داروهای مورد نیاز حج ۹۸ خریداری شده و در حال بسته بندی برای ارسال به مکه و مدینه است و مقرر شده تا داروها در تاریخ ۲۹ یا ۳۰ خرداد (۱۵ یا ۱۶ شوال) برای ارسال با هواپیمایی امارات آماده باشد و در تاریخ ۳ تیر (۲۰ شوال) به جده برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر افزود: هماهنگی لازم برای ارسال داروها از سوی شرکت باربری و همچنین اخذ مجوزها از وزلرتخانه‌های صنایع و بهداشت و درمان و گمرک در حال انجام است.

 

حلی‌ساز با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای پرواز پزشکان، اقامت و اعزام آنها در دست انجام است، بیان کرد: نخستین گروه پزشکی هلال‌احمر ۱۳ تیر و نخستین گروه زائران ۱۷ تیر به عربستان اعزام می‌شوند.

 

وی تاکید کرد: معاینات، ثبت اطلاعات پزشکی و تائید توانایی جسمی تمامی متقاضیان حج انجام شده و به جز موارد خاصی که به سیستم اضافه می‌شود، موردی از تایید توانایی جسمی نمانده است.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس خبرگزاری شبستان استان بوشهر مسکن مریم داوری روزنامه امام جمعه کازرون عید فطر نماز عید فطر پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات گروه پزشکی حج هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده

اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران گفت: با توجه به دستور سازمان حج و زیارت مقرر شد قبل از آغاز سفر‌های حج تمتع در یک بازه زمانی، چند کاروان به سفر حج عمره اعزام شوند.

او افزود: قرار است سه کاروان از مازندران به حج عمره اعزام شوند که از این سه کاروان، شامل دو کاروان از مازندران به ظرفیت ۱۷۰ نفر و یک کاروان از استان گلستان به ظرفیت ۸۵ نفر ساعت ۱۶ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی اعزام شوند.

اسماعیلی گفت: کسانی به این سفر اعزام می‌شوند که قبلا" برای اعزام به عمره مفرده ثبت نام کرده و هزینه سفر را واریز کرده باشند و با توجه به تاریخ واریز وجه به این سفر عزیمت خواهند کرد.

اعزام به حج تمتع از ۶ خرداد
اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران گفت: زائران حج تمتع استان مازندران از ۶ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

او افزود: زائران حج تمتع مازندران که همگی مدینه قبل هستند با ۱۸ پرواز از فرودگاه شهدای ساری عازم سرزمین وحی خواهند شد.

اسماعیلی گفت: این زائران در قالب ۳۲ کاروان به تعداد ۴۲۴۰ زائر برای به جای آوردن مناسک حج تمتع به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • چند نفر به حج عمره اعزام می‌شوند؟
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • بعد از ۹ سال وقفه؛ چند نفر به حج عمره اعزام می‌شوند؟
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / سهمیه ارز زائران اعلام شد + جزئیات
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ