Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@17:41:24 GMT

بلیت اعتباری مترو با با ادعای ۴۷ سال اعتبار

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۰۵۸۴

بلیت اعتباری مترو با با ادعای ۴۷ سال اعتبار

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سرهنگ علی راقی توضیح داد: مأموران پلیس آگاهی مترو تهران متوجه یک آگهی در سایت خرید و فروش اینترنتی شدند که فردی طی آگهی کردن یک کارت بلیت مترو مدعی شده بود این کارت بلیت تا سال ۱۴۴۵ اعتبار دارد و آن را به قیمت ۳۰ میلیون تومان می‌فروشد.

وی ادامه داد: از آنجا که به نظر می‌آمد این آگهی یک کلاهبرداری باشد و عملاً نیز چنین کارت بلیتی توسط شرکت مترو صادر نشده بود با فرد ارسال کننده آگهی تماس گرفته و زمینه دستگیری وی فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راقی افزود: این فرد با حضور در محل ادعا کرد که چنین کارتی را داراست و حتی برای اثبات این موضوع کارت بلیت را جلو چشم مأموران آزمایش کرد که مشخص شد کارت تا سال ۱۴۴۵ اعتبار دارد و به این ترتیب متهم که با یک نفر دیگر در مترو حضور یافته بود به کلانتری دلالت داده شدند.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه متهمان که هر ۲ دانشجوی فوق لیسانس بودند مدعی شدند با همکاری یکی از دوستانشان و با انجام یک سری عملیات سخت افزاری و نرم افزاری موفق به دستکاری کارت بلیت مترو شده‌اند و قصد داشته اند آن را به قیمت ۳۰ میلیون تومان به فردی که خواهان آن باشد بفروشند.

به گفته وی در این باره پرونده‌ای تشکیل و متهمان به مقام قضایی برای انجام تحقیقات تکمیلی معرفی شدند.

فرمانده یگان انتظامی پلیس مترو تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد برای خرید کارت بلیت اعتباری مترو از جایگاه‌های معتبر مستقر در ایستگاه‌های مترو اقدام کنند زیرا اخیراً مشاهده شده در سایت‌های خرید و فروش مجازی این شکل معاملات انجام می‌شود و هیچ نظارتی هم از سوی ناظران سایت‌های خرید و فروش اینترنتی بر اصالت کالا انجام نمی‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت پلیس آگاهی خرید و فروش مترو برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات

روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد وارد کردن کد ارسالی به سایت سهمه تا بیستم اردیبهشت ماه جاری تمدید شد.

به گزارش مشرق از روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت، با توجه به مراجعه همزمان تعداد زیادی از اتباع و مهاجرین محترم به سایت سهما و اشکالات فنی بوجود آمده، وارد کردن کد ارسالی به سایت سهما تا پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه تمدید شد.

چند روز پیش پیامکی برای اتباع و مهاجران خارجی مجاز در کشور برای استعلام حضور یا حضور نداشتن توسط سامانه سهما ارسال شده است. سازمان ملی مهاجرت در این اطلاعیه از اتباع و مهاجران خارجی مجاز خواسته است در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

بر این اساس، متن ارسالی به این شرح است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ کد …... را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد کنند که اکنون این تاریخ تا پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه تمدید شد.

سازمان ملی مهاجرت تاکید کرده است: اقدام نکردن این افراد به منزله حضور نداشتن تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به این افراد تعلق نمی‌گیرد.

دیگر خبرها

  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • جریان کارت اعتباری مخفی باشگاه‌های بزرگ دنیای فوتبال چیست؟ (زیرنویس فارسی)
  • افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب هیات علمی، دانشجویان و طلاب
  • ۷۰ درصد ریل‌گذاری مترو کرج انجام شده است
  • امسال بن خرید کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
  • میزان بن کتاب دانشجویان اعلام شد
  • سقف یارانه کتاب، امسال ۸۰۰ هزار تومان است
  • مبلغ یارانه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب برای نمایشگاه کتاب اعلام شد + نحوه ثبت نام