Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه از تخصیص اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل فاز یک پروژه آزادراه تهران-شمال خبر داد و گفت: امسال علاوه بر بهره‌برداری از قطعه اول آزادراه تهران-شمال، شاهد بهره‌برداری از ۳۰۰ کیلومتر آزادراه جدید در کشور خواهیم بود.

محمدباقر نوبخت امروز سه‌شنبه ۲۱ خرداد در جریان بازدید از روند پیشبرد قطعه یک آزادراه تهران-شمال عنوان کرد: پس از تخصیص اعتبار به پروژه آزاد راه تهران - شمال انتظار می‌رود ظرف دو ماه فاز یک این پروژه تکمیل و زیر بار ترافیک برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما موظف هستیم بستر تسهیل در تردد مردم را فراهم کنیم چراکه شایسته نیست مردم، تعطیلات خود را در ترافیک سنگین مسیر شمال کشور صرف کنند.

نوبخت اضافه کرد: این تعهد را برای خود ایجاد می‌کنیم و امسال علاوه بر بهره برداری از قطعه اول آزادراه تهران-شمال، شاهد بهره برداری از ۳۰۰ کیلومتر آزادراه جدید در کشور خواهیم بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شد، فاز یک پروژه آزادراه تهران-شمال در نیمه اول سال ۱۳۹۸ به بهره برداری می‌رسد.

نوبخت در ادامه گفت: ما پنجه در پنجه نظام سلطه قرار گرفته‌ایم و با برنامه‌ریزی دقیق درصدد به نمایش گذاشتن اراده ملی برای مقاومت هستیم.

در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه آزادراه تهران - شمال که به ریاست معاون رئیس جمهوری و با حضور استاندار البرز برگزار شد، پیمانکار این پروژه نیز در خصوص روند پیشبرد کار گزارشی ارائه کرد.

وی گفت: فاز یک این آزادراه ۳۲ کیلومتر است که با بهره‌برداری از آن ۶۰ کیلومتر از مسیر تهران شمال برای مسافران کاسته می‌شود، اکنون این بخش ۹۵.۳ درصد پیشرفت واقعی دارد و پیشرفت مورد نیاز برای بهره‌برداری ۹۷ درصد است که در صورت تأمین اعتبار زیر بار ترافیک می‌رود. در راستای اجرا و تکمیل ۳ فاز دیگر این پروژه نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است.

پیمانکا ر پروژه آزاد راه تهران - شمال گفت: این پروژه در فاز یک به حوزه البرز مربوط می‌شود که با پیگیری‌های صورت گرفته در البرز طی تعامل مسئولان مربوطه، هیچ مانعی برای تکمیل آن وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال محمدباقر نوبخت آزادراه آزادراه تهران شمال قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  •  بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال