Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@20:27:51 GMT

حقیقت ولایت را به درستی معرفی نکردیم

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۰۶۱۱

حقیقت ولایت را به درستی معرفی نکردیم

هدایت خواه ضمن تاکید بر اینکه باید شکرگذار نعمت ولایت که بخشی عملی و بخشی زبانی است باشیم، اذعان داشت: متاسفانه حقیقت ولایت را به درستی معرفی نکردیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، جشن بزرگی به مناسبت ۳۰ سالگی زعامت مقتدرانه و مهربانانه رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور قشرهای مختلف مردم و برخی چهره های سیاسی در یاسوج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این جشن بزرگ امروز با سخنرانی ستار هدایت خواه، مولودی خوانی کربلایی حیدری و خوانندگی جوان انقلابی، مرتضی باب در سالن سینما انقلاب (نرسیده به شهرداری یاسوج) برگزار شد.

 

«ستار هدایت خواه» در این آئین، گفت: در  30 اُمین سال زعامت رهبری انقلاب و همچنین در  ۲۵ سالگی حضور رهبر انقلاب به استان که در سال ۱۳۷۳ این سفر انجام شد، هستیم و  این مناسبت ها با هم مصادف شده است.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اینک افتخار داریم با گذشت ۴۰ سال نعمت ولایت را داریم، اما آن گونه که باید و شاید، نعمت ولایت و ولی را معرفی نکرده ایم.

 

وی با بیان اینکه کسانی که با زور، زر، تزویر قدرت را بر عهده بگیرند شایستگی حکمرانی ندارند، اظهار داشت: باید از کسانی مانند فقیهان جامع الشرایط که پاک ترین، عادل ترین و کسانی که شبیه معصوم بوده باید اطاعت کرد.

 

هدایت خواه با اشاره به اینکه معنای اطاعت یعنی فرمانبری از شخصیت الهی آنها، گفت: این موضوع در وجود امام خمینی (رحمه الله علیه) و خلف جانشین ایشان، یعنی حضرت آیت الله خامنه ای وجود داشته زیرا در جهت الهی زعامت امت را برعهده گرفتند.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از لحاظ علمی، عالم ترین رهبر در شرایط کنونی، در علوم مختلف فقه، اصول تفسیر، تاریخ ایران و جهان، ادبیات عرب، در مسال نظامی و شعر مصادیق فراوان آن در وجود رهبر انقلاب است.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری پیش از انقلاب در زندانی های ساواک شکنجه شد و استقامت کرد، ابراز داشت: ایشان بعد از انقلاب در جریان دفاع مقدس رزمنده بود، در مقابل تهدیدهای اسرائیل فرمودند: « در صورتی هر گونه واکنشی آنها از خود نشان دهند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد».

 

هدایت خواه یادآور شد: در جریان جنگ ۳۳ روزه بعضی از فرماندهان می گفتند احتمال شکست حزب الله وجود دارد، ولی رهبر انقلاب فرمود «نگران نباشید، پیروز خواهیم شد».

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از ویژگی های دیگر رهبر انقلاب را پرتلاش و خستگی ناپذیری ایشان دانست و اضافه کرد: ایشان در شبانه روز ۱۶ الی ۱۷ ساعت کار می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب محور اصلی این بیانیه جوانان است و بر روی توان جوانان توسط رهبر انقلاب تاکید دارد، ادامه داد: مقام معظم رهبری کسی که با دعوت از جوانان، پذیرای مطالبات آنهاست و کمتر رئیس جمهوری در دنیا چنین شهامتی برای گوش سپردن به سخنان جوانانش را دارد.

 

هدایت خواه ضمن تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب فردی قانون گرا بوده، زهد و ساده زیستی داشته، خاطرنشان کرد: ایشان کسی است که از تمام رهبران دنیا زندگی ساده تری داشته و علیرغم فرهم بودن همه فرصت ها ساده ترین شکل زندگی را دارد.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مردمی ترین فرد را از دیگر ویژگی های رهبر انقلاب نسبت به دیگر رهبران جهان دانست و یادآور شد: ایشان به روش های مختلف ارتباط با مردم دارد، در دنیا با همه مشکلات آن و غرب با همه یال و کوپال های خود در مقابل مدیریت رهبر و تدابیر او شکست خورده است.

 

وی تاکید کرد: رهبری در عرصه های علمی، جنبش نرم افزاری و تولید علم، در بحث سلول های بنیادی، مهندسی فناوری، و ادبیاتی مانند شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ اطلاعات دقیق و کاملی دارد.

 

هدایت خواه با اشاره به دیگر ویژگی های رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: در زمان رهبری ایشان بحران های اجتماعی نظیر فتنه تیر ۷۸، موضوع منتظری تا قتل های زنجیره ای، ترور حجاریان، در بحث طراحی ریاست مادام العمر و فتنه ۸۸ با مدیرت ایشان خنثی شد.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت:  از طرفی در شرایط جنگ ۳۳ روزه، در فتنه تکفیری ها، حمایت از فلسطین، در بحث برنامه هسته ای، در عرصه اقتصادی، تولید الگوی علمی و اسلامی، مبارزه با فساد و عدالت خواهی، منشور ۸ ماده ای را نزدیک دو دهه قبل یاد کرده که مروری کوتاه بر مدیریت و توانایی او بوده است.

 

وی گفت: دشمنان بر علیه امام علی (علیه السلام) جنگ روانی راه انداخته و کسانی از ترس یا خجالت حمایت نکردند و با شهادت او گفتند مگر علی نماز می خواند.

 

هدایت خواه ضمن بیان اینکه در شرایط حاضر هم از رهبری در شرایط مختلف کمتر حمایت می شود و در رسانه های مختلف نظیر ماهواره بر علیه ایشان تبلیغات راه اندازی شده، گفت: در این شرایط باید از مقام ولی فقیه دفاع کرد و این موضوع از طریق شناخت و معرفت حاصل خواهد شد.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد چند کتاب در رابطه با رهبر انقلاب با عناوین «طلوع خورشید»، «همراه خورشید» و «پرتو خورشید» را برای آشنایی با شخصیت رهبر معظم انقلاب معرفی کرد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر مجلس نماز عید فطر مسجد استان همدان روزنامه عید فطر مریم داوری مسکن بیانیه گام دوم انقلاب جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فتنه ولایت جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۰۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است، گفت: امروز جامعه کار و کارگری عرصه جهاد فی سبیل‌الله است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ۱۱ اردیبهشت‌ماه در همایش «خدا قوت کارگر» ضمن تبریک روز کارگز، اظهار کرد: مشکلات، بایدها و نبایدهای کارگران در جلسات و محافل مختلف بسیار بیان شده اما پیش از اینکه بایدهای کارگری وجود داشته باشد بایدهای اخلاقی و ایمانی کار وکارگر مهم است.

وی با بیان اینکه کارفرما نباید در برابر کارگر تکبر به خرج دهد، افزود: باید تواضع و رعایت حقوق کار از همه جهات مدنظر قرار گیرد در حقیقت رعایت اخلاق برای همگان مهم است، از طرفی باید کارگر نسبت به کارفرما سلم داشته باشد.

نکونام در ادامه با اشاره به اینکه امروز همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است، تصریح کرد: جامعه کار و کارگری عرصه جهاد فی سبیل‌الله است، باید بدانیم که کشور را به سمت ظهور پیش می‌بریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به حوادث جهان که حوادثی نو است، بیان کرد: مسائلی که یکی پس از دیگری خود را نشان می‌دهد تا به آرمان‌های انقلاب و ظهور ختم شود و آنچه امروز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا شاهدیم نشان از این است که نگاه سیاسی در آنجا حاکم شده است و در حقیقت می‌توان گفت معارف اسلام و انقلاب اسلامی در آنجا نیز نفوذ کرده در حالی که دانشجویان آن دانشگاه‌ها سیاسی نیستند.

وی ادامه داد: آنچه امام راحل در ۴۵ سال پیش پایه‌گذاری کردند آرام آرام پیش رفته و صادر شده است، یعنی امروز بعد از ۴۵ سال انقلاب اسلامی در دل دشمن‌ترین دشمنان انقلاب در آمریکا صادر شده که این از دستاوردهای انقلاب است.

نکونام بیان کرد: لازم است عرصه کارگری و کارفرمایی مجاهدانه و در عرصه جهاد در راستای رضایت پروردگار تلاش کنند، در حقیقت با جهاد و مجاهدت آخرت خود را آباد می‌کنند.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد