Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@20:42:43 GMT

بازداشت افراد اصلی در ماجرای سد لفور

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۰۷۷۳

خرداد؛ جانشین فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری سه متهم اصلی ماجرای "سد لفور" خبر داد.
به گزارش مهر، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر وقوع ناهنجاری اجتماعی توسط افرادی در سد "لفور" شهرستان سوادکوه شمالی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این راستا، مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با همکاری مأموران انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۳ متهم اصلی این ناهنجاری شدند.
این مقام انتظامی به توقیف یک موتور چهار چرخ و دو فروند قایق در این ارتباط اشاره و بیان کرد: دو متهم دیگر این پرونده شناسایی شدند و تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.
جانشین فرمانده انتظامی مازندران، خاطرنشان کرد: پلیس با نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت مقابله با تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، امنیتی، انتظامی، ترافیکی و خدماتی گام مؤثری در مقابله با این تهدیدات برداشته شده است.
سرهنگ مفخمی شهرستانی در خاتمه گفت: پلیس مجری قانون است و با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی برابر قانون برخورد خواهد کرد. برچسب ها: سد لفور

منبع: خرداد

کلیدواژه: سد لفور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابورگفت:با اعلام یکی از شهروندان نیشابوری مبنی بر سرقت سنگ‌های فیروزه از مغازه وی، ماموران دایره تجسس کلانتری  عملیات رد یابی وی را آغاز و وی را شناسایی کردند.

سرهنگ حسبن احمدی افزود: متهم پس از شناسایی و هماهنگی‌های قانونی، دستگیر و خودرو وی نیز توقیف شد.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم سنگ‌های فیروزه سرقتی به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی نیشابوربا بیان اینکه؛ متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، افزود: تحقیقات از متهم برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

سرهنگ احمدی گفت: سارق پس از سرقت با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ از محل متواری شده بود که همین اطلاعات موجی سهولت کار پلیس شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهریار
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام