Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@03:37:14 GMT

دوره‌های آشنایی با آرای لکان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۰۸۲۸

دوره‌های آشنایی با آرای لکان برگزار می‌شود

دوره‌های کوتاه مدت آشنایی با آرای لکان، از سوی گروه مطالعات علم مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: دوره‌های کوتاه مدت آشنایی با آرای لکان با عنوان «از لکان متقدم تا لکان متاخر» از سوی گروه مطالعات علم مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار می‌شود.

 

این دوره با حضور «فرزام پروا» روانکاو و روانپزشک برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دوره‌های کوتاه مدت آشنایی با آرای لکان با عنوان «از لکان متقدم تا لکان متاخر» از یکشنبه ۲۶ خرداد تا یکشنبه ۳۰ تیر از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار می‌شود.

 

علاقه مندان می‌توانند برای حضور در این دوره، اطلاعات بیشتر را در این زمینه از مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران دریافت کنند.

 

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان مجلس استان بوشهر صنایع دستی استان همدان دهه کرامت نماز عید فطر عید فطر مراجع بیرجند موسسه حکمت و فلسفه ایران نشست روان شناسی فلسفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی

به گزارش جماران؛ سلسله نشست‌های آموزشی نمایندگان منتخب در مجلس دوازدهم به سیاق دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی معاونت اجرایی قوه مقننه و با حضور و ارائه مباحث آموزشی برگزار شد.

این دوره آموزشی تقنینی و نظارتی، پس از دو روز و برگزاری ۲۱ کلاس فشرده با موضوعات مختلف از جمله آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانونگذاری و آئین‌نامه داخلی، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با فرآیندهای تقنینی، آشنایی با ساختارها و ابزارهای نظارتی مجلس، آئین‌نامه دیپلماسی پارلمانی، مباحث اقتصاد کلان، مباحث اقتصاد انرژی، آشنایی با سازوکارهای پشتیبانی تخصصی پژوهشی برای نمایندگان توسط مرکز پژوهش‌ها و سایر بخش‌های مرتبط با مجلس شورای اسلامی، عصر امروز به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • آشنایی با خانم معلم نخبه پژوهشی دامغانی
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • استفاده از نیروهای متدین در دانشگاه از کارهای استاد مطهری بود
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»