Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کریم زاده از آغاز ثبت نام کلاسهای اوقات فراغت کانون محمد رسول الله(صلّی اللَّه علیه و اله و سلّم) سمنان با عنوان تابستان مسجدی ۳خبرداد.

حجت الاسلام«روح الله کریم زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،گفت:ثبت نام طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان نوجوانان و جوانان از 20خردادماه سالجاری در مسجد الزهراء(سلام الله علیها) سمنان آغازوتا دوم تیرماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری محمد رسول الله(صلّی اللَّه علیه و اله و سلّم) بیان اینکه این دوره ها با محوریت گفتمان مسجد طراز اسلامی برگزار می شود اضافه کرد: هر فعالیت و حرکتی که بر محور  ذکر و یاد خدا و  نماز مخصوصا در مساجد باشد، برکات و ثمرات ویژه ای خواهد داشت که در این راستا این دوره های تربیتی با محوریت فوق می تواند نتایجی ارزشمند داشته باشد.

 

کریم زاده با اشاره به اینکه جذب حداکثری کودکان و نوجوانان به فضای معنوی مساجد و غنی سازی اوقات فراغت مهمترین اهداف برگزاری برنامه های تابستانی در کانون های مساجد است ادامه داد: سعی شده با برنامه ریزی دقیق و به موقع و برنامه‌های مفید و آموزنده در خصوص جذب نیروهای نوجوانان و جوانان اقدام مفید و موثری انجام گیرد.

 

وی تربیت نیروهای خلاق، نو آور و صاحب فکر از دیگر اهداف این دوره ها برشمرد و گفت: کلاسهای تابستان امسال این کانون دربخش برادران برای رده های سنی 10تا20 سال پیش بینی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری محمد رسول الله(صلّی اللَّه علیه و اله و سلّم) تصریح کرد: دوره های آموزشی تابستانی مسجد الزهراء (سلام الله علیها) سمنان شامل کلاسهای قرآنی، تربیتی،مهارتی،نقاشی،خلاقیت،استندآپ،تئاتر، رباتیک، فوتسال،تیراندازیبا تپانچه،مکانیک خودرد،پیرایشگری وششمین دوره مسابقات ورزشی اهالی مسجد و... است.

 

وی به نقش کانون های مساجد در اشاعه و ترویج فرهنگ دینی و مبارزه با تهاجم فرهنگی، اشاره کرد و گفت: خانواده باید در ایام تابستان آگاهانه و با شناخت بهتر نسبت به اوقات فراغت فرزندان خود برنامه ریزی مناسب تری داشته باشد تا جوانان در برابر انواع آسیب و تهاجمات فرهنگی مصون بمانند.

 

به گفته کریم زاده این برنامه ها با همکاری کانون محمدرسول الله (صلّی اللَّه علیه و اله و سلّم)، شورای فرهنگی مسجد الزهراء(سلام الله علیها)، کانون فرهنگی هنری وپایگاه بسیج محمد رسول الله (صلّی اللَّه علیه و اله و سلّم) برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان مجلس استان بوشهر صنایع دستی استان همدان دهه کرامت نماز عید فطر عید فطر مراجع بیرجند مسجدمحوری کلاسهای اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت در سمنان
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • اوقات شرعی هشتم اردیبهشت در سمنان