Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماینده سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: امسال یک هزار میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های خیرین مدرسه ساز در کشور اختصاص یافته است که پیش بینی می‌شود تمامی این پروژه‌ها تا پایان سال‌جاری افتتاح شوند.به گزارش بلاغ،ذبیح الله صبری، نماینده سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور،  در گفت‌وگو با خبرنگار در ایلام اظهار داشت: بر اساس دستور رئیس سازمان نوسازی مدارس از تمامی ظرفیت‌ها برای هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره‌های خیرین مدرسه ساز در سطح کشور استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال یک هزار میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های خیرین مدرسه ساز در کشور اختصاص یافته است که پیش بینی می‌شود تمامی این پروژه‌ها تا پایان سال‌جاری افتتاح شوند.

نماینده سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان داشت: برگزاری جشنواره‌های خیرین مدرسه ساز در کشور موجب فرهنگ سازی و توسعه این امر مقدس در بین آحاد مختلف جامعه خواهد شد.

وی ادامه داد: سال گذشته و در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز  یک هزار میلیارد تومان توسط خیرین تعهد شد که تاکنون ۵۰ درصد آن جذب شده است.

صبری گفت: در راستای ساخت و ساز مدارس آسیب دیده از سیل اخیر در استان‌های سیل زده لرستان، خوزستان، گلستان و ایلام طی برگزاری همایشی ۲۱۰ میلیارد تومان توسط خیرین تعهد شده است که بخش عمده این مبلغ جذب و کار ساخت و ساز مدارس اغاز یا مراحل اولیه فرایند را طی می‌کند که امیدواریم تا شروع سال تحصیلی جدید «اول مهر» شاهد افتتاح قابل توجهی از این مدارس باشیم.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه مدرسه طول ساخت مشخصی دارد و اکثر فضاهای اموزشی کشور بخصوص استان‌های محروم نیازمند مقاومت سازی، تعمیر، تجهیز و... دارند مشارک خیرین در این  زمینه‌ها مهم و ضروری است.

لازم به ذکر است،  ۴۵۹ هزار و ۹۵۱ میلیارد ریال کمک نقدی توسط خیرین مدرسه‌ساز در ۲۰ جشنواره گذشته به استان ایلام تعهد شده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بحث و گفتگو کرد.   گفتنی است از این مبلغ که با پیگیری‌های بهرام‌نیا  برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده بود در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تامین و پس از این دیدار نیز دستور اختصاص و تامین ۱۰ میلیارد تومان دیگر داده شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام