Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:12:25 GMT

سه خبرکوتاه انتظامی از اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۱۱۱۶

سه خبرکوتاه انتظامی از اصفهان

پایگاه خبری پلیس روز سه شنبه از قول سرهنگ حسین ترکیان سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اعلام کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان طرح بازرسی از انبارهای تخلیه بار را اجرایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از یک انبار تخلیه بار ۱۷۵ کیسه ۱۰ کیلوگرمی و ۴۰ کیسه ۲۵ کیلوگرمی پودر لباسشویی خارجی کشف شد که مالک مدارک گمرکی را ارائه نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده است.

سرپرست پلیس آگاهی اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه ورود و توزیع کالای قاچاق، زمینه رکود اقتصادی و تورم را در کشور فراهم می‌کند که از عموم مردم تقاضا می‌شود اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


**اعتراف به ۳۵ فقره سرقت دوچرخه در اصفهان


سرپرست پلیس آگاهی استان از دستگیری یک سارق حرفه‌ای دوچرخه و کشف ۳۵ فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ حسین ترکیان اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت دوچرخه در شهر اصفهان رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اصفهان پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند، سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیر شده هنگام مواجهه با ادله و مستندات پلیس، به ۳۵ فقره سرقت دوچرخه در شهر اصفهان اعتراف کرد.

سرپرست پلیس آگاهی اصفهان به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری دوچرخه‌های خود در پارکینگ‌های مجتمع‌های مسکونی و آپارتمان‌ها بدون رعایت موارد حفاظتی و تجهیزات بازدارنده مانند قفل و زنجیر اکیداً خودداری کنید.

** کشف ۱۷۸ کیلوگرم تریاک در هیوندای اکسل
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۱۷۸ کیلوو ۱۸۰ گرم تریاک توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدراستان خبر داد.
سرهنگ غلامحسین صفری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان پس از اطلاع از اینکه یک سوداگر مرگ در حال انتقال محموله‌ای افیونی به شهر اصفهان است، وارد عمل شدند.
وی افزود: یک دستگاه سواری هیوندای اکسل متعلق به این سوداگر مرگ در یکی از ورودی‌های شرقی استان اصفهان شناسایی و متوقف شد.
سرهنگ صفری تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۷۸ کیلو و ۱۸۰ گرم تریاک که زیر صندلی‌های خودرو جاساز شده بود کشف شد.
این مقام انتظامی اظهار داشت: در این خصوص ۲ سوداگر مرگ که برادر بودنددستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
۶۰۲۲/‏‬ ۷۱۵۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان پلیس کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمود حافظی مبارزه با کالای قاچاق را بسترساز حمایت از تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی قلمداد کرد و با اشاره به اینکه قاچاق کالا و ارز علاوه بر وارد آوردن خسارات جبران‌ناپذیر به اقتصاد کشور، پیامدهای منفی فرهنگی بسیاری نیز در سطح جامعه به دنبال دارد، اظهار کرد: مبارزه قاطع، هدفمند و مؤثر با عناصر قاچاق از مهمترین اولویت‌های پلیس است.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران انتظامی بخش خشکبیجار حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی منطقه آزاد به یک دستگاه خودرو وانت آریسان که از مسیر شمال به جنوب در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۱۶ ثوپ انواع لباس خارجی فاقد مدارک گمرکی و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت ارزش تقریبی این کشفیات را برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان‌داشت: در این رابطه متهم ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای حمایت از کالای ایرانی با جدیت توسط پلیس دنبال می‌شود از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 6098356

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز