Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@12:26:53 GMT

امنیت و نشاط دو شرط لازم در مدیریت اجتماعی هستند

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۱۲۱۷

امنیت و نشاط دو شرط لازم در مدیریت اجتماعی هستند

به گزارش ایرنا، «احمد طهرانی» روز سه شنبه در نشست کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی خمین، افزود: برخورد با هنجارشکنان در حوزه امنیت اجتماعی اهمیت ویژه دارد اما نباید از فرهنگ سازی و امور پیشگیرانه غافل بود و همه تلاش باید در راستای بهبود سرمایه اجتماعی به کار گرفته شود.

وی ادامه داد: تقویت فضای نشاط و امیدواری در کانون های جمعیتی برحسب سلایق و خرده فرهنگ های موجود در شهرستان از نیازهای جدی است و توجه به این مهم معضلات اجتماعی و آسیب ها را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خمین ادامه داد: گسترش فضای سبز و امکانات تفریحی در تقویت فضای نشاط در جامعه تاثیرگذار است و تمرکز زدایی در توزیع تجهیزات تفریحی باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

طهران: اظهار داشت: افزایش امکانات تفریحی در مناطق کم برخوردار موضوعی است که می تواند اقشار آسیب پذیر در این مناطق را از تهدیدهای فرهنگی و اجتماعی مصون نگهدارد.

وی دربخش دیگری از سخنانش به اهمیت گسترش ورزش همگانی تاکید کرد و گفت: رشته های ورزش همگانی کم هزینه و برای تمام اقشار جامعه در سنهای متفاوت قابل اجرا است.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: ورزش همگانی در ایجاد نشاط و تندرستی برای همه اقشار جامعه تاثیرگذار است.

«نصرالله نان بده» افزود: حوزه فعالیت ورزش همگانی گسترده است و هیات ورزشی در قالب ۲۷ کمیته اجرایی و ۵۷ رشته مرتبط فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: عملکرد خمین در حوزه ورزش همگانی مطلوب است و این شهرستان در سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر ورزش همگانی در استان مرکزی شد.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان مرکزی اظهار داشت: این شهرستان ظرفیت الگوشدن در زمینه جامعه پویا و نماد سلامت در کشور را دارد.

نان بده، پخش مستقیم برگزاری ورزش های همگانی از رسانه ملی را در افزایش انگیزه خانواده ها برای حضور در این ورزش و نشان دادن توانایی های شهرستان ها تاثیرگذار بیان کرد.

ویرئیس هیات همگانی خمین نیز در این نشست گفت: توزیع مناسب وسایل ورزشی در تمام پارک های شهرستان به ویژه در مناطق حاشیه ای رفتارهای ناهنجاری نظیر مصرف دخانیات را کاهش می دهد.

«سعید امجدی» برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی شهرستان و استان، جام بین المللی آفتاب و جشنواره اقوام مختلف کشور را از جمله برنامه های اداره ورزش وجوانان برای تابستان امسال بیان کرد.

در این کارگروه از هیات ورزشهای همگانی خمین به عنوان هیات برتر استان مرکزی تقدیر شد.

خمین در جنوب استان مرکزی با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت زادگاه امام راحل است که در ۳۲ هیات ورزشی فعال دارد.

/ ۶۰۱۳/‌۹۹۳۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد

احمدرضا جعفری با بیان اینکه ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد گفت: گیلاس، آلو قطره طلایی، زردآلو ، گوجه سبز و آلو سیاه را محصولات باغی سردرختی خمین عنوان کرد و افزود: بیشترین باغات این شهرستان به گیلاس و آلبالو اختصاص دارد.

وی توضیح داد: به دلیل بافت خاک منطقه، قدمت باغداری، تجربه باغداران و بکارگیری توصیه‌های ترویجی محصول باغات شهرستان خمین از کیفیت مطلوب با درجه ممتاز برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

تولید محصولات سردرختی در خمین ۳۸ درصد افزایش یافت

رییس جهاد کشاورزی خمین با اشاره به تولید ۲۹ هزار و ۵۰۰ تن سبزی و صیفی جات شامل پیاز، هندوانه و سیب زمینی در سال گذشته گفت: ۹۰۰ تن سبزی و صیفی جات گلخانه ای شامل خیار، گوجه و فلفل نیز پارسال در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.

جعفری با بیان اینکه هشت هزار و ۲۰۰ تن حبوبات نیز پارسال در خمین تولید شد، بیان کرد: کشت لوبیا به‌ عنوان یکی از مهمترین محصولات خمین محسوب می‌شود و این شهرستان قطب تولید لوبیای کشور است.

وی فزود: با توجه به کاهش دبی منابع آبی در سطح شهرستان، تغییرات سطوح زیرکشت طی سه سال اخیر روند کاهشی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • نخبگان موفقیت خود را مدیون معلمان هستند
  • ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • بارش شدید باران در روستای ریحان علیا شهرستان خمین