Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار تصاویر جاسوسی از خودرو جدید و پرقدرت تویوتا در ایالت میشگیان آمریکا نشان می‌دهد این خودرو برای اولین بار در یک مسیر واقعی و در خیایان مورد آزمایش فنی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: ون Proace City محصول جدید تویوتا در اروپا +تصاویر

با اینکه تویوتا تقریبا تمامی قسمت‌های اتومبیل Toyota Tundra Hybrid را پوشانده است تا از افشاء جزییات بدنه جلوگیری کند ولی به نظر می‌رسد تویوتا تلاش بسیاری در عرضه خودرویی قابل رقابت با محصولات مشابه شرکت‌های آمریکایی مانند فورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به محبوبیت این کلاس از خودروها در ایالات متحده آمریکا مطمئنا تویوتا حساب ویژه روی محصول جدید خود باز کرده است و بدونه شک در صورت استقبل مناسب از Toyota Tundra Hybrid سود کلانی نصیب این شرکت ژاپنی می‌شود.

هرچند تصاویر منتشر شده از این خودرو جزییات زیادی را نشان نمی‌دهد ولی با دقت در آن‌ها می‌توان دریافت تغییراتی در زیر این خودرو نسبت به مدل‌های پیشین به وجود آمده است و حتی به نظر می‌رسد عرض خودرو کمی افزایش یافته است. کارشناسان خودرو معتقدند: تویوتا کوشیده است در این مدل همه علاقه‌مندان به خودرو را به هر سلیقه‌ای راضی کند و با طراحی مناسب آن دید راننده را در زمان رانندگی Toyota Tundra Hybrid افزایش داده است.

پس از انتشار تصاویر خودرو Toyota Tundra Hybrid گمانه‌زنی‌ها در مورد مشخصات موتور این وانت بزرگ نیز به شدت افزایش یافته است. قابل استنادترین خبر‌ها حاکی از تجهیز این خودرو به یک موتور ۳.۵ لیتری مشابه موتور خودرو لکسوس LS500h است. قدرت موتور این خودرو ۴۵۰ اسب بزرگ و گشتاور آن ۶۷۷ نیوتن متر است.

اما در آنچه هنوز هیچ حدس و گمانی در مورد آن عنوان نشده قیمت خودرو Toyota Tundra Hybrid است. علاقمندان و عاشقان خودرهای تویوتا باید مدتی در انتظار باشند تا مسئولان تویوتا زمان معرفی رسمی و عرضه این خودرو به بازار را اعلام کنند.

انتهای پیام/

تصاویر جاسوسی از خودرو اولین آزمایش فنی خودرو Toyota Tundra Hybrid منتشر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها اخبار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد

عنایت الله راهنورد اظهار کرد: در تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرکرد، از وقوع آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی سواری خبر داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان، آتش‌نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در کمتر از پنج دقیقه به محل حادثه افزود: پس از رسیدن به محل مشاهده شد خودروی دوو از قسمت صندوق عقب و سقف طعمه حریق شده و زبانه‌های آتش به‌سرعت در حال گسترش و سرایت به سایر قسمت‌هاست.

بیشتر بخوانید

مهار حریق خودروی پژو ۴۰۵ در بلوار رهبر

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد ادامه داد: آتش‌نشانان با سرعت عمل بالا و استفاده از تجهیزات ویژه اطفاء حریق در کمترین زمان ممکن شعله‌های آتش را مهار و از سرایت حریق به سایر قسمت‌ها و ایجاد خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آوردند.

راهنورد اضافه کرد: نیرو‌های عملیاتی پس از ایمن‌سازی کامل محل و تحویل خودرو به مالک، مأموریت خود را پایان دادند.

 وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت و علت آتش‌سوزی نیز در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • تپش دانش بومی در قلب خودروی ایرانی
  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!/ عکس
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه
  • معرفی جان سخت‌ترین خودروها در جهان (+عکس)
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان