Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@14:09:12 GMT

بارسا منتظر جواب؛ دی‌لیخت بر سر دو راهی

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۱۲۶۷

بارسا منتظر جواب؛ دی‌لیخت بر سر دو راهی

موندو دپورتیوو امروز صفحه اول خود را به مصاحبه‌اش با ماتیس دی‌لیخت اختصاص داد و اعلام کرد دی‌لیخت به این روزنامه اسپانیایی گفته هنوز درباره پیوستن به بارسلونا تصمیم نگرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، موندو دپورتیوو، روزنامه ورزشی اسپانیایی که در شهر بارسلونا منتشر می‌شود امروز صفحه اول خود را به ماتیس دی‌لیخت، ستاره تیم ملی هلند و کاپیتان آژاکس اختصاص داد و از قول او نوشت که هنوز درباره پیوستن به بارسا تصمیم نگرفته و در شک و تردید به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دی‌لیخت روز یکشنبه نتوانست فصل خود را با قهرمانی در لیگ ملتهای یوفا تکمیل کند تا جام قهرمانی روی دستهای کریستیانو رونالدو و یارانش دیده شود. اما دی‌لیخت که با پشت سر گذاشتن پدیده‌ بزرگی مثل امباپه موفق شد عنوان بهترین بازیکن جوان رقابتها را به خود اختصاص دهد می‌گوید فعلا به تعطیلات خواهد رفت و تا مدتی به فوتبال فکر نخواهد کرد.

 

 

موندو دپورتیوو می‌گوید پیش از عزیمت دی‌لیخت از پرتغال، محل برگزاری فینال لیگ ملتها، با او گفتگو کرده و درباره شایعات مربوط به پیوستنش به بارسا پرسیده است.

 

بر اساس گزارش موندو، دی‌لیخت در گفتگو با این روزنامه خبر جدیدی درباره آینده‌اش فاش نمی‌کند اما از پاسخهایش مشخص است که از علاقه بارسلونا به او باخبر است و احتمال پیوستن به بارسلونا را زیاد می‌داند.

 

دی‌لیخت در پاسخ به سوالی درباره نظرش درباره پیوستن به بارسلونا گفت:" هنوز نمی‌دانم دلم در این باره چه می‌گوید. فعلا قصد دارم به تعطیلات بروم و آنجا فرصت خواهم داشت تا به این موضوع فکر کنم. بعد از آن تصمیم می‌گیرم که برای آینده‌ام چه کاری بهتر است".

 

ستاره خط دفاعی هلند در ادامه گفت:" مهمترین چیز در حال حاضر به نظرم این است که به تیمی بروم که اولا نقش مهم و برجسته‌ای در تیم داشته باشم و ثانیا بتوانم در بازی‌های زیادی بازی کنم".

 

دی‌لیخت در ادامه صحبت‌هایش گفت:" نمی‌‌دانم چه زمانی در این باره به تصمیم نهایی خواهم رسید ولی شک نکنید به صورت جدی به این موضوع فکر خواهم کرد. برای من مساله پول نیست. شکی نیست که بازی کردن با دی‌یونگ در بارسا برایم لذت‌بخش است ولی در عین حال باید به این فکر کنم که چه تصمیمی برای من ایده‌آل خواهد بود".

 

متیاس دلیخت بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی روبرتو با بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید از مدتی قبل با مدیر برنامه‌های او آغاز شده و گفته می‌شود که توافق اولیه هم در این زمینه انجام شده است.

ژاوی علاقه زیادی به این بازیکن دارد و پیش از این بارها در گفتگو با مدیران این باشگاه تاکید کرده بود که قرارداد او برای فصل آینده باید تمدید شود و این ستاره بارسا به حضورش در ترکیب این تیم ادامه دهد تا بتوانند از تجربه او در زمین و در رختکن استفاده کنند.

حالا روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیر برنامه روبرتو از مدیران باشگاه بارسلونا خواسته است که قرارداد او را دو ساله تمدید کنند، این در حالی است که پیشنهاد ارائه شده از سوی مدیران بارسا به این بازیکن یک ساله است.

تلاش مدیر برنامه کاپیتان بارسا برای متقاعد کردن مدیران این باشگاه همچنان ادامه دارد اما بعید به نظر می‌رسد که آنها این درخواست را با توجه به سن این بازیکن بپذیرند و احتمالا قرارداد او تا تابستان سال آینده تمدید خواهد شد تو در آن زمان بار دیگر درباره آینده او تصمیم گیری شود.

دیگر خبرها

  • پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!
  • گران‌ترین خرید لیورپول به بارسلونا نمی‌رود
  • تصمیم عجیب ستاره بارسا: مدیر برنامه لازم ندارم
  • بارسا مجوز گرفت: نوکمپ با یک سورپرایز ساخته می‌شود
  • بازیکنان غیرقابل فروش بارسلونا در تابستان 2024
  • رونمایی بارسا از مرکز تجاری لاکچری آبی‌اناری (عکس)‏
  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • فقط به خیرونا تبریک می‌گویم، رئال لایقش نیست!