Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون هندبال در نشست خبری تاکید کرد: در صورتی به سمت مربی خارجی می رویم که درجه یک باشد و در نتیجه تأثیر گذار باشد، در غیر اینصورت اگر بخواهیم از یک مربی درجه چندم استفاده کنیم ترجیح می‌دهیم از مربی ایرانی استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در نخستین نشست خبری خود در محل فدراسیون هندبال اظهار کرد: در این چند ماه موانع و مشکلاتی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی هندبال ساحلی فردا عازم مسابقات قهرمانی آسیا است و تیم ملی هندبال ما در انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا حضور خواهد داشت. تقریباً یک سال تیم ملی بزرگسالان ما اردو نداشت و به حالت تعطیل درآمده بود. ما سریعاً کمینه فنی را تشکیل دادیم. ما در صورتی به سمت مربی خارجی می‌رویم که درجه یک باشد و در نتیجه تأثیر گذار باشد. در غیر اینصورت اگر بخواهیم از یک مربی درجه چندم استفاده کنیم ترجیح می‌دهیم از مربی ایرانی استفاده کنیم. به هر حال حبیبی که سال‌ها نیز مربیگری تیم ملی را به عهده داشته انتخاب شد و اکنون در اردوی دوم به سر می‌برند. در کنار حبیبی آلن ماراسویچ به عنوان مربی بدنساز نیز در کنار اردو حضور دارد. در این بین از فرصت استفاده کردیم و یک کلاس مربیگری نیز با حضور این مربی کرواسی انجام خواهد شد.

وی در مورد انتخاب مسیولان فدراسیون ادامه داد: هندبال بانوان نیز برای ما مهم است هرچند فاصله زیادی با سکوهای آسیایی دارد. ما گزینه‌های مختلفی را برای نایب رئیسی در نظر داشتیم که در نهایت سلوکی به عنوان سرپرست نایب رئیسی معرفی کردیم. همچنین روابط عمومی خود را نیز انتخاب کردیم. چیزی که برای من مهم و با اهمیت است بحث کمیته استعدادیابی بود که جدی روی آن نظر داشتیم. خوشنویس که پیشکسوت هندبال هستند و رزومه خوبی در هندبال دارند به عنوان کمیته استعدادیابی منصوب شد. معتقدم در پرورش استعدادها می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. امیدوارم در سال‌های آینده در رده‌های پایه خود را به سطح اول آسیا برسانیم.

رئیس فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که برای آرام شدن فضا چه کردید، گفت: چیزی برای ما بزرگ‌تر از برافراشتن پرچم کشور نیست. لژیونرها در سال‌های قبل زحمات زیادی کشیدن و متقابلاً هندبال هم برای آنها هزینه و سرمایه گزاری کرده است. با آن‌ها ارتباط خوبی دارم و نتایج آنها را دنبال می‌کنم. به هر شکل نظر ما و مربی این است که باید در چهارچوب نظرات کادر فنی باید پیش روند. لژیونرها سال سختی را داشتند و بازی‌های زیادی انجام دادند. روز گذشته با آن‌ها جلسه داشتیم و برخی مصدومیت داشتند. اما قرار است همگی به جز سعید برخورداری در اردوی بعدی حاضر شوند. برخورداری اعلام کرده که می‌خواهد در عرصه ملی فعلاً فعالیت نکند. در نهایت با نظر مربی هر فردی که آماده‌تر باشد در اردوی تیم ملی خواهد ماند.

پاکدل در خصوص قرارداد مربی خارجی قبل گفت: وزارت ورزش ضوابطی دارند که باید برای هر مربی خارجی باید چند مجوز از وزارت گرفته شود و مراحلی طی شود. از دیدگاه من در شرایط فعلی کشور و با وجود شرایط مربیان داخلی کشور با کیفیت بهتر و قرارداد کمتر انجام خواهد شد. در آن قرارداد کاملاً یک طرفه بود و برای رده سنی جوانان و نوجوانان بود که اردویی نداشتیم. وزارت وقتی متوجه شد این قرارداد در زمان سرپرستی بسته شده با صحبت‌هایی که من، رجبی و هماهنگی مسئولان وزارت انجام داشتیم توافق کردیم که قراردادشان تمام شود. البته حق و حقوقشان پرداخت شد. در خصوص دبیر هم بنایی برای تغییر نداشتیم و حکم جدیدی برای دبیر نداشتیم.

او در مورد هدف گزاری برای المپیک گفت: ما زمان کمی برای المپیک داریم. نمی‌توان توقع داشت. کار بسیار سختی است و آسیایی‌ها تنها یک سهمیه دارند. ما همه تلاش خود را می‌کنیم که بهترین نتیجه را بگیرند. از دید گاه ما مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان مهم است اگر بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم برای ارتقای هندبال بهتر خواهد شد.

پاکدل در ادامه در مورد حواشی‌های لیگ برتر گفت: در همه رشته‌های تیمی شاهد این مشکلات هستیم که مورد تأیید ما نیست. بحث جرایم و تنببه‌هایی که در کمیته انضباطی خواهیم گرفت خیلی سخت‌تر خواهد بود. در جلسه هماهنگی لیگ هم گفتم که هیچ اغماضی نخواهیم داشت. همه تلاشما ن این است که اتفاقات را کم کنیم.

وی در خصوص نرفتن تیم‌های دختران به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ما سال‌ها است که در رده‌های پایه دختران حضور نداشتیم. مربی هم اعلام کرده بود که با شرایط آمادگی ممکن است تنها زنگ تفریح باشیم. یکی از دلایل ما بحث مالی هم بود چون امسال باید مهم و مهمتر کنیم. در سطح کلان هم باشگاه‌های بزرگ به مشکل خورده‌اند. اما برنامه داریم که با شکل جدیدی رده‌های پایه را ارتقا دهیم و در دو سال آینده هزینه اعزام را صرف پایه کنیم.

او در مورد نایب رئیس آقایان گفت: انشاالله انتخاب می‌کنیم.

حبیبی در پاسخ به این سوال که تکلیف اردوی تدارکاتی ترکیه و اردوهای تدارکاتی گفت: از ترکیه پیشنهاد داشتیم که هزینه‌ای هم برای ما نداشت ولی ما آمادگی حضور نداشتیم. ما برنامه ریزی کردیم که پیش از انتخابی المپیک دو اردوی تدارکاتی خوب در دو مقطع زمانی داشته باشیم و برای آن برنامه‌ریزی می‌کنیم.

رئیس فدراسیون در خصوص بدهی‌های فدراسیون گفت: بخشی از بدهی از جام ریاست جمهوری و ۵۰۰ تا ۶۰۰ تومان از زمان سرپرستی دولو به جا مانده است. همچنین از سال ۹۱ تا ۹۴ اظهار نامه مالیاتی پر نکرده و مالیات زیادی باید پرداخت شود. داریم تلاش می‌کنیم که این مشکل حل شود. امیدواریم با همکاری وزیر با وزیر اقتصاد حل شود. یک میلیارد و ۶۰۰ اصل مالیاتی است و همین مبلغ هم جریمه آن است.

رئیس فدراسیون در مورد برخی از کارکنان فدراسیون که دو تابعیتی هستند یا دو شغله گفت: رئیس هیأت شغل حساب نمی‌شود. اما من هم معتقدم که یک فرد نمی‌تواند در چند زمینه فعالیت کند. در خصوص توکلی هم که معتقدم هر فردی که بتواند به فدراسیون کمک کند مشکلی نداریم. او ۲۰ روز در فدراسیون کمک کردند ولی اکنون مرخص شده اند. یک ماهی است که با او ارتباطی نداریم. در مورد ارتباطش با فدراسیون جهانی هم اطلاعی ندارم. در مورد نایب رئیس هم خواستم جوان و هندبالی باشد که شد. امیدوارم در سایر زمینه‌ها هم همین باشد.

ادامه دارد.....

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علیرضا پاکدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۱۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، در ماه‌های اخیر احتمال حضور چند بازیکن جوان اسپانیایی هم در یورو ۲۰۲۴ و هم در المپیک ۲۰۲۴ پاریس مطرح شده است. 
از جمله کسانی که می‌توانند به هر دو تورنمنت دعوت شوند، می‌توان به لامینه یامال و پائو کوبارسی از بارسلونا و همچنین نیکو ویلیامز، وینگر باشگاه اتلتیک بیلبائو اشاره کرد.

هر سه می‌توانند نقش‌های مهمی را برای اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ آلمان ایفا کنند، زیرا لاروخا برای سومین عنوان قهرمانی خود در اروپا می‌جنگد و در صورتی‌که این بازیکنان در تیم ملی بزرگسالان حضور داشته باشند، از بازی در مسابقات المپیک معاف خواهند شد.

طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، فدراسیون فوتبال اسپانیا به بارسلونا و بیلبائو قول داده است که برخلاف پدری در سال ۲۰۲۱، یامال، کوبارسی و ویلیامز را تحت فشار قرار نخواهد داد

اگر آنها در یورو ۲۰۲۴ حضور داشته باشند دیگر در المپیک بازی نخواهند کرد و در صورتی‌که لوئیز دلا فوئنته اعتقادی به هر کدام از آنها نداشته باشد، آنها به المپیک پاریس خواهند رفت.

این موضوع نگرانی‌های هر دو باشگاه و به‌ویژه بارسلونا را کاهش می‌دهد، به‌خصوص اینکه لامینه یامال و کوبارسی به ترتیب ۱۶ و ۱۷ ساله هستند. با این حال، این بدان معناست که آنها تابستان استراحت زیادی نخواهند داشت، صرف نظر از اینکه در یورو بازی کنند یا المپیک.

دیگر خبرها

  • حماس: برای توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا به قاهره می‌رویم
  • حماس: برای رسیدن به توافق به قاهره می‌رویم
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • رنگارنگ‌ترین محله‌های شهری جهان
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • قهرمانی بهنمیر در مسابقات هندبال دختران آموزشگاه‌های مازندران
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید