Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@14:13:35 GMT

«کارت پرواز» به گروه هنر و تجربه رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۲۰۱۴

«کارت پرواز» به گروه هنر و تجربه رسید

مهدی رحمانی، کارگردان فیلم «کارت پرواز» در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره فیلم جدیدش اظهار کرد: این فیلم سینمایی از هفته آینده (۲۹ خردادماه) در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد. اکران خصوصی این فیلم ۲۵ خردادماه برای اهالی رسانه و هنرمندان در پردیس سینمایی چهارسو روی پرده خواهد رفت.
وی افزود: این فیلم موضوعی کاملاً اجتماعی دارد و به آسیب‌هایی که نسل جوان را تهدید می‌کند، می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
قصه درباره افرادی است که حامل مواد مخدر به خارج یا داخل کشور هستند. این افراد با بلعیدن مواد این کار را انجام می‌دهد، هرچند در برخی مواقع نیز خود قربانی این کارشان می‌شوند. در خلاصه داستان فیلم سینمایی «کارت پرواز» آمده است: ندا برای حل بحران مالی‌اش، تصمیم گرفته که با بلعیدن مواد مخدر به ترانزیت آن روی بیاورد، اما این کار برایش خطراتی در پی دارد.
این کارگردان با بیان اینکه فیلم در تهران جلوی دوربین رفته است، گفت: منصور شهبازی، ندا جبرائیلی، محمدعلی نجفی، اصغر رفیعی جم، شیرین یزدانبخش، طلا معتضدی، علی کلانتری و امین قوامی از جمله بازیگران این کار سینمایی هستند.
عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: مهدی رحمانی، نویسنده: امیر عربی، مهدی رحمانی و بابک میرزاخانی، مدیرفیلمبرداری: محمد رسولی، تدوین: محمدرضا موئینی، آهنگساز: بابک میرزاخانی، طراح صحنه و لباس: ویدا روشنی، طراح گریم: محسن دارسنج، صدابردار: امیر نوبخت حقیقی، صداگذار: امیرحسین قاسمی، طراح جلوه‌های بصری: امیر سحرخیز، مدیر تولید: سعید شرفی‌کیا، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، تهیه‌کننده: مهدی رحمانی و بهمن کامیار.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن قرآن ایکنا هنر فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد با حضور حجت الاسلام هادی صاحبقرانی و جمع کثیری از علما و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.

حجت الاسلام رحمانی طلبه‌ای جهادی است

هادی صاحبقرانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این مراسم ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات ۲ ساله حجت الاسلام فلاح اظهار کرد: در تبلیغات اسلامی زیست برادرانه داریم و هم افزایی و تعاملات در محیطی دوستانه برقرار است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: امیدوارم حجت السلام فلاح با حضور در تبلیغات حرم مطهر امام رضا (ع) نقش آفرینی موفق داشته باشد.

وی ضمن اشاره به سوابق اجرایی حجت الاسلام رحمانی گفت: روحانیون فرماندهان کف میدان هستند و امروز برای قدردانی از زحمات آقای فلاح و حمایت‌های رحمانی حضور داریم.

صاحبقرانی بیان کرد: حجت الاسلام رحمانی طلبه‌ای جهادی است که امیدواریم با توجه به سوابق گسترده و تیم اجرایی خویشان با جمعیت ۳ و نیم میلیونی در مشهد با ساختاری منظم منشأ خیر برای تبلیغات اسلامی باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه تبلیغات اسلامی متعلق به مردم است، افزود: اینکه جلسه بدون مسؤولان اجرایی و کاملاً مردمی برگزار شد و این نشانه مردمی بودن این نهاد است‌.

وی با اشاره به اینکه هدف ما پیاده سازی جهاد تبیین است، بیان کرد: این نهاد در راستای جهت دادن حرکت‌های مردمی و روشن کردن مسیر و ضرورت مقابله و ترویج اندیشه‌های انقلاب اسلامی با تولید فکری و اندیشه‌های نوین گام بر می‌دارد.

صاحبقرانی گفت: در سال‌های اخیر رشد تبلیغات اسلامی در زمینه اعزام مبلغ رشد فزاینده داشته است و قبل از دوران فعالیت بنده، در دهه اول محرم تبلیغات اسلامی به روستای بالای صد خانوار روحانی اعزام می‌کرد اما سال گذشته به روستاهای ۲۰ خانوار نیرو اعزام و حتی به ۶ روستاهای ده و ۵ خانوار نیز مبلغ اعزام می‌کردیم و باید اذعان کرد ما به تمام روستاهای استان روحانی اعزام کردیم.

گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات و تلاش‌های حجت السلام فلاح قدردانی و حجت الاسلام رحمانی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معرفی شد.

کد خبر 6098345

دیگر خبرها

  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • ابراهیم پشت‌کوهی با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • چه مواد غذایی از آسیب های آلودگی هوا محافظت می‌کند
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید 
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • تاثیر عجیب این ویتامین روی عصبانیت
  • تاثیر عجیب این ویتامین روی خلق و خو