Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@23:26:54 GMT

رقابت۹ تیم در المپیاد «آماده» هلال احمر

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۲۱۳۹

رقابت۹ تیم در المپیاد «آماده» هلال احمر

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر همدان بیان کرد: هدف از برگزاری این رقابت‌ها، افزایش سطح ایمنی و کاهش خطر پذیری مدارس با تکیه بر تیم‌های آماده برای مقابله با حوادث، توسعه و ترویج ظرفیت‌های خود امدادی در میان دانش آموزان است.

وی، ساماندهی تیم‌های اولیه مدیریت بحران مبتنی بر دانش آموزان آموزش دیده، توانمند و برخوردار از مهارت‌های گروهی را از دیگر اهداف این المپیاد برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاک بین ادامه داد: دانش آموزان در هشت آیتم ارزیابی و کنترل علائم حیاتی و احیای قلبی، ریوی، خونریزی، پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، اسکان اضطراری، آزمون کتبی، پناه گیری و خروج ایمن و مهار آتش باهم به رقابت می‌پردازند.

وی اظهار داشت: پس از این دوره رقابت‌ها، یک تیم برتر از بین خوهران و یک تیم برتر از بین برادران به مرحله کشوری راه می‌یابند و مرحله ملی المپیاد آماده اواخر تیر امسال با شرکت تیم‌های برتر ۳۱ استان کشور به میزبانی بندر انزلی برگزار می‌شود.

پاک بین گفت: لوح بشر دوستی به ۲ تیم به خاطر رعایت نکات اخلاقی، رعایت نظم و قانون، احترام به داوران، ترویج صلح و دوستی در بین دانش آموزان، انجام فعالیت داوطلبانه و بشر دوستانه اهدا می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانش آموزان قانون مدیریت بحران هلال احمر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از ۲ هزار دانش‌آموز آغاز شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان در راستای ایجاد شور و نشاط علمی در میان دانش‌آموزان و استعدادیابی و ظهور خلاقیت دانش آموزان با هدف گسترش فرهنگ و تحقیق و پژوهش و رشد مهارت‌های علمی، فناورانه و مهارتی دانش‌آموزان ایران اسلامی امروز ۱۹ اردیبهشت 1403 با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد و تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد.

این جشنواره در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، کتابخانه و مرکز اسناد دکتر حبیبی این واحد دانشگاهی از سوی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهیابی یک اثر از ملایر به جمع ۱۲ تئاتر برتر دانش آموزان کشور
  • جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از ۲ هزار دانش‌آموز آغاز شد
  • حسینی در صدر ۶ داوطلب برتر جمعیت هلال احمر کشور در سال ۱۴۰۲
  • رقابت ۲۸۰ دانش آموز کردستانی در ‌مسابقات‌ دادرس هلال‌احمر
  • رقابت ۲۸۰ دانش آموز کردستانی در مسابقات دادرس هلال‌احمر
  • خدمت به مردم والاترین افتخار امدادگران هلال احمر است
  • جست‌وجو برای یافتن دختربچه غرق شده در گاماسیاب ادامه دارد | این شهر غواص ندارد؟
  • نوع‌دوستی و همراهی از جنس فرشتگان نجات
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان/ آماده‌باش هلال‌احمر