Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:19:53 GMT

کشف ۴ محموله قاچاق کالا در شهرستان‌های استان همدان

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۲۱۶۸

کشف ۴ محموله قاچاق کالا در شهرستان‌های استان همدان

سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر از کشف ۶ دستگاه کولر گازی قاچاق در شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان اسدآباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور چهاردولی به اسدآباد با استقرار ایست و بازرسی مقطعی اجرا و این خودرو مشاهده و مأموران آن را برای بررسی متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته از این خودرو، ۶ دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۳ تن و ۸۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق

سردار بخشعلی کامرانی صالح همچنین از کشف ۱۳ تن و ۸۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق توسط مأموران انتظامی بخش خزل نهاوند خبر داد و گفت: مأموران انتظامی بخش خزل شهرستان نهاوند حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون ولوو مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته از این خودرو، ۱۳ تن و ۸۰۰ کیلو گرم چوب جنگلی قاچاق به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

وی گفت: مأموران انتظامی بخش خزل در عملیاتی دیگر از یک دستگاه خودرو پژو، ۳ دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۸۰ میلیون ریال را کشف و ۲ متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۹ تن خوراک دام

سردار بخشعلی کامرانی صالح همچنین از کشف ۹ تن خوراک دام قاچاق در شهرستان بهار خبر داد و گفت: مأموران انتظامی شهرستان بهار حین کنترل و پایش محورهای مواصلاتی، ۹ تن خوراک دام قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: این بار قاچاق از نوع پودر استخوان خوراک دامی بوده که در یک دستگاه کامیون بنز با پوشش به قصد انتقال به استان‌های غربی و مرزی حمل می‌شد.

وی با اشاره به اینکه یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: برخورد با کالای قاچاق به طور جدی در دستور کار مأموران پلیس قرار دارد.

کد خبر 4637999

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق کالا فرماندهی انتظامی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان  گفت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس در ۲۴ ساعت گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری و اجرای ایست و بازرسی درسطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف نمودند.

وی افزود: مأموران جمعا ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط نموده و ۳ متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، ۲۶ میلیارد ریال عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج