Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری برنالرستان - گروه ورزشی: با وجود تکذیب استعفای مدیرکل ورزش اما بالاخره وزارت ورزش و جوانان پس از ۴سال و ۹ماه دکتر علی یاور عزیزپور را کنار زده و  وزیر ورزش در حکمی سید علی کریمی را به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان منصوب کرد.

این انتصاب از این حیث که کریمی چهره ای جوان بوده و در زمره نیروهای جوان و حامی دولت بوده و در بخش های مختلف از جمله ریاست هیات دوومیدانی و معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان لرستان فعالیت کرده و برخاسته از خانواده ای ورزشی است قابل قبول تلقی می شود و کریمی می تواند ادامه دهنده همان راه موفقی باشد که در دولت تدبیر و امید با وجود برخی تنگناها و البته ضعف ها و کاستی ها در لرستان  استارت خورد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مغفول مانده اما این است که مادامی که ما در لرستان آن چنان در پرورش نیروی بومی فرصت نداشته ایم و اگر معدود و محدود فرصت هایی هم که نصیب ما شده است نتوانسته ایم از آنها بهره مند شویم نباید به راحتی پس از طی شدن مدت زمانی تحت عنوان دوران مدیریتی به بهانه پایان دوره مدیریت یک مدیر بومی و دانشگاهی از جنس دکتر علی یاور عزیزپور  او به کناری گذاشته شده و به حاشیه رانده شود .

انتظار می رود استاندار لرستان به عنوان نماینده عالی دولت در استان ضمن تقویت بیش از پیش حوزه ورزش و جوانان در استفاده از ظرفیت های بومی همچون دکتر عزیزپور در مناصب دیگر نه تنها معدود میراث های مدیریتی حامیان دولت به جای مانده از دولت تدبیر و امید را هدر ندهد بلکه از ظرفیت و توان چهره ای چون او در حوزه ای دیگر استفاده کرده و با اعتماد به دیگر ظرفیت های بومی در عرصه مدیریت به حاکمیت تنبل ها در دستگاههای اداری لرستان پایان داده و تغیبرات را برای نیل به تحول مورد انتظار فراهم کند.

یاداشتی از عباس دارایی

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استفاده از ظرفیت خانواده دولت وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است

‌به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6096750

دیگر خبرها

  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • هوای مشهد قابل قبول شد
  • کیفیت هوا در تهران قابل قبول است
  • وضعیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای پایتخت قابل قبول است
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • هوای تهران پاک است