Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@16:27:46 GMT

قسمت دوم برنامه درنگ منتشر شد/ چیستی ایده دانشگاه

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۳۰۸۴

‍‍‍‍‍‍

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، قسمت دوم از سلسله نشست‌های درنگ با پرداخت به پرونده ایده دانشگاه، مورد واکاوی و پرسشگری قرار گرفت و تولید و منتشر شد.

در قسمت دوم از برنامه درنگ بار دیگر مخاطب با پرداخت به پرسش‌هایی توسط محمدرضا زمانی خطیبی، پرسشگر و محقق در حوزه اندیشه، در رابطه با چیستی دانشگاه و ایده دانشگاه مواجه خواهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این قسمت که به پرونده دانشگاه پرداخته شده به سوالاتی همچون ایده دانشگاه چیست؟ آیا ما دانشگاه داریم؟ چرا باید دانشگاه داشت؟ آیا دانشگاه صرفاً همین ساختمان‌ها و دیوارها است؟ ایده دانشگاه چه نسبتی با حوزه علمیه ما دارد؟ و...

در بالا کلیپ بخش اول از قسمت دوم برنامه درنگ را خواهید دید.

کد خبر 4638131

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه های ایران فلسفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

 اسماعیل زارعی کوشا امروز شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه در هر جلسه شورای برنامه ریزی استان ۲ دستگاه اجرایی گزارش برنامه و اجرای کار خود را باید ارائه دهند، اظهار کرد: اجرای مصوبات شورای برنامه‌ریزی استان کردستان و لزوم مشارکت در جلسات آن برای همه‌ی دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

وی، در ادامه جهش تولید را تکلیفی دانست که رهبری بر عهده همه گذاشتند، افزود: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

استاندار کردستان مطالبه تحقق شعار سال از سوی همه را یک وظیفه مهم ذکر کرد و ادامه داد:تحقق شعار سال بی شک جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی افتد لذا باید به این مساله هم توجه اساسی شود.

وی تاکید کرد که جهش تولید فقط یک فرایند کمی نیست، بلکه این مهم شامل کیفیت هم می شود به عنوان مثال در بخش کشاورزی افزایش کیفیت در کشت و تولید محصولات کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد.

 استاندار کردستان، با اشاره به اینکه برنامه های رشد تولید باید براساس شاخص عددی مشخص باشد، خاطرنشان کرد: در امر تولید فرمانداران و بخشداران با توجه به ظرفیت موجود در منطقه و با مشارکت دادن مردم در راستای افزایش تولید و ثروت اقدام کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • چیستی عدالت و تاثیر آن در جامعه
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»