Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی گفت: آثار برنامه‌های دهه کرامت در حوزه ترویج معارف اهل بیت(ع) به نسل جوان ملموس باشد. ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، علیرضا رزم حسینی ظهر امروز در شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی دهه کرامت استان که با حضور مشاور وزیر ارشاد در محل دفتر استاندار برگزار شد اظهار داشت: وجود مضجع شریف امام رضا(ع) در مشهد و حضرت معصومه(س) در قم وظیفه ما را دو چندان می‌کند که به عنوان زائر یا مجاور، سیره این دو بزرگوار را در رفتار و عملکرد خود نهادینه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بنابر تاکید مراجع عظام تقلید، تعظیم مناسبت‌های مذهبی اقدامی ارزشمند به شمار می‌رود اما شایسته است که از این فرصت‌ها باید برای پیاده‌سازی اخلاق، رفتار و سیره رضوی و دیگر ائمه اطهار(ع) در زندگی فردی و اجتماعی استفاده کرد.

تولیت آستان قدس رضوی: جشن‌های دهه کرامت باید الگوی شادی مشروع را به نسل جوان ارائه کندامام جمعه مشهد: برنامه‌های دهه کرامت باید با محوریت امام رضا(ع) صورت بگیرداعزام 70 کاروان و 500 خادم به سراسر کشور در دهه کرامت

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه آثار برنامه‌های دهه کرامت در حوزه ترویج معارف اهل بیت(ع) به نسل جوان ملموس باشد، خاطرنشان کرد: امروز نیاز داریم که مناسبت‌های مذهبی را بزرگ بشماریم و در عین حال برای معرفی ارزش‌ها و سیره ائمه معصومین(ع) با زبان نرم و کریمانه تلاش کنیم. 

وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت فضای مجازی می‌توان به جوانانی که امروز عاشق و تشنه معارف اهل بیت(ع)  خوراک فرهنگی ارائه کرد. 

رزم حسینی با بیان اینکه مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی به دنبال نهادینه کردن توصیه‌های دینی در متن زندگی مردم است، افزود: پیشوایان دینی همواره بر این نکته تاکید کرده‌اند که در کنار عبادت باید به مسئله معیشت و اقتصاد خانواده هم توجه داشت.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه‌شنبه‌های امید مشهد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تاکنون بیش از ۴۰مدرسه در طرح سه شنبه‌های امید شهرستان مشهد به همت خیرین افتتاح شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سید امیر شوشتری، در آیین افتتاح دبستان پیوند یک شهرستان مشهد از سری طرح‌های سه شنبه‌های امید با بیان این مطلب که بیش از 40مدرسه در طرح سه شنبه‌های امید افتتاح شده است، گفت: خدارا شاکریم در هفته‌ای که مزین به نام معلم است، مدرسه دیگری را با حمایت خیرین به دانش آموزان‌مان هدیه می‌کنیم.

وی افزود: خیرین مدرسه‌ساز زمانی که با بذل اموال خود ایثار می‌کنند، فراخوان و دعوت به سوی خدا و امور خدایی می‌کنند و قطعا این عزیزان هم معلم هستند؛ نیک‌اندیشانی که به هر نحوی پشتیبان و حامی تعلیم و تربیت هستند، معلم و شایسته تقدیر و تعظیم در این هفته هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: امیدواریم ما و معلمان استان پهناور خراسان رضوی پیروان اندیشمند بزرگ شهید مرتضی مطهری باشیم زیرا وقتی همه عوامل برای بسترسازی مناسب برای تعلیم و تربیت تلاش می‌کنند مسئولیت ما سنگین‌تر می‌شود.

به گزارش تسنیم، دبستان 12 کلاسه دخترانه پیوند یک آموزش و پرورش ناحیه 4 مشهد با مساحتی بالغ بر یک هزار مترمربع و هزار و 100 متر زیربنا در سه طبقه با مشارکت خیر نیک‌اندیش؛ علی پیوندی زاده افتتاح شد و به بهره برداری رسید. 

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع همزمان با دهه کرامت در قزوین
  • ترویج سیره عملی امام رضا (ع) با برنامه های دهه کرامت
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع طی دهه کرامت در قزوین
  • آغاز نخستین نشست کارشناسان نظارتی ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مشهد
  • تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه‌شنبه‌های امید مشهد
  • فلسفه حضور استادان حوزه در دانشگاه، تأثیرگذاری فرهنگی و تربیتی است
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود