Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از توزیع 400 سبد کالا بین بیماران بیماران سخت‌درمان همدان خبر داد.به گزارش بلاغ،حمید شاکری‌صفت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در همدان با اشاره به سومین سال اجرای طرح «ضیافت» ماه رمضان در مجمع خیرین سلامت همدان اظهار کرد: در قالب این طرح توزیع غذای گرم در افطاری بین خانواده‌های نیازمند بیماران سخت‌درمان زیرپوشش مجمع خیرین سلامت مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رمضان امسال در چهار نوبت 500 پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد گفت: تقریباً 35 میلیون تومان در توزیع 400 سبد کالا بین بیماران نیازمندان هزینه شد.

مسؤول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه هزینه غذاهای گرم و کالاهای توزیع شده 55 میلیون تومان شد افزود: طرح زکات فطریه و کفاره نیز در این ایام اجرایی شد و خیرین و اعضای مجمع خیرین سلامت همکاری خوبی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: با یک‌هزار و 200 خیر هماهنگی صورت گرفت تا زکات فطریه و کفاره را در صورت تمایل در اختیار مجمع خیرین سلامت قرار دهند تا برای بیماران نیازمندان هزینه شود.

شاکری‌صفت بیان کرد: ماه رمضان سال گذشته 30 میلیون تومان زکات فطریه و کفاره جمع‌آوری شد که امسال تقریباً طبق پیش‌بینی به 45 میلیون تومان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در ماه رمضان حامیان و نیکوکاران با اعلام آمادگی در طرح «شوق دیدار» شرکت می‌کردند که به خانه بیماران نیازمند می‌رفتیم و ضمن عیادت از آنها در صورت امکان کمک‌های غیردرمانی نیز صورت می‌گرفت.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟

روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی ۷۵ روز گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش، در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده و موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با برنامه ریزی معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب، دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟