Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تیروکمان در واکنش به عدم بازگشت پوریا چلالی پور بعد از پایان مسابقات جهانی هلند به کشور گفت: وی بدون اطلاع سرپرست تیم همراه برادرش برای دیدار با خانواده‌اش به بلژیک رفته و به مدت یک‌ماه ویزا دارد.

غلامرضا شعبانی بهار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پوریا جلالی پور یکی از کمانداران معلول که همراه تیم تیروکمان معلولان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان راهی هلند شده بود در پایان مسابقات بدون اطلاع سرپرست تیم همراه برادرش که در محل مسابقه حضور داشت برای دیدار با خانواده‌اش به بلژیک رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بعد از غیبت وی، این موضوع را از طریق سفارت ایران و پلیس این کشور پیگیری کردیم تا بتوانیم او را به کشور بازگردانیم.

وی افزود: با ورود پلیس هلند، پلیس بین‌الملل در بلژیک به محل زندگی برادر این بازیکن مراجعه کرد که پوریا در پاسخ به سوال پلیس بین‌الملل گفت من ویزای یک ماهه دارم و پس از پایان به ایران بازخواهم گشت.

رئیس فدراسیون تیروکمان در پاسخ به این پرسش که اگر بعد از پایان مهلت قانونی ویزای این کماندار به کشور بازنگردد چه اقدامی انجام خواهید داد، تصریح کرد: وی در کشور دیگری به سر می‌برد و ما هیچ اقدامی نمی‌توانیم علیه این ورزشکار انجام دهیم. من امیدوارم که این ورزشکار خود به این نتیجه برسد که بعد از پایان مهلت قانونی ویزایش به کشور بازگردد.

شعبانی بهار تاکید کرد: به نظر من باید وزارت ورزش و جوانان در خصوص اعزام ورزشکاران به مسابقات جهانی و بین‌المللی قوانین بازدارنده و منطقی در نظر بگیرد تا ورزشکار برای اعزام به هر تورنمنت مهمی تعهدات سنگینی را پرداخت کند تا در آینده ورزشکاران با احتیاط بیشتری در مسابقات شرکت کنند.

وی در پایان پیرامون عملکرد تیم تیروکمان در هلند و حذف تیم ریکرو زنان و مردان در این تورنمنت گفت: در مجموع ما در ریکرو ضعیف هستیم و نیاز به یک خانه تکانی دارد که ما در حال انجام این کار هستیم و تلاشمان بر این است که در آینده تیم ریکرو را به سمت جوانگرایی سوق دهیم تا بتوانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. البته ما چند فرصت دیگر برای کسب سهمیه داریم که امیدوارم در آینده به چند سهمیه دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رییس فدراسیون تیروکمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر بدون ویزای ۱۱ کشور به چین تمدید شد/ ایران در این فهرست قرار دارد؟

به گزارش خبرآنلاین، چین سفر بدون روادید را برای ۱۱ کشور اروپایی و مالزی تا پایان سال ۲۰۲۵ تمدید کرد.

ایسنا در خبری نوشت: طرح سفر بدون ویزا به چین از ابتدای سال ۲۰۲۴ به صورت مرحله‌ای اعلام شد و قرار بود در ابتدا به مدت یک سال ادامه یابد و هدف آن تشویق افراد بیشتری برای بازدید از چین برای تجارت و گردشگری و ترویج مبادلات بین شهروندان چینی و اتباع خارجی است.

اتباع اتریش، بلژیک، فرانسه، آلمان، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، لوکزامبورگ، هلند، اسپانیا و سوئیس از این پس تا پایان سال آینده (۲۰۲۵) اجازه ورود بدون ویزا به این کشور را خواهند داشت.

اقدامات سختگیرانه چین در طول دوران همه‌گیری که شامل قرنطینه‌های ضروری برای همه مسافران ورودی می‌شد، بسیاری از مردم را برای نزدیک به سه سال از بازدید از این کشور آسیایی منصرف کرد. محدودیت‌ها در اوایل سال گذشته برداشته شد، اما سفرهای بین‌المللی به چین هنوز به سطح قبل از همه‌گیری بازنگشته است.

به گزارش یورونیوز، چین قبلاً به شهروندان برونئی، ژاپن و سنگاپور اجازه ورود بدون ویزا را می داد اما پس از شیوع کووید-۱۹ آن را به حالت تعلیق درآورد. این کشور ورود بدون ویزا را برای برونئی و سنگاپور در ماه جولای از سر گرفت، اما این کار را برای ژاپن انجام نداده است.

بر اساس آمار و ارقام رسمی، چین در سال ۲۰۲۳ میلادی ۳۵.۵ میلیون ورود و خروج از سوی مسافران خارجی‌ها را ثبت کرده است، این در حالی است که در سال ۲۰۱۹ و آخرین سال قبل از همه گیری این رقم ۹۷.۷ میلیون نفر بود.

سال گذشته شاهد افزایش علاقه به چین به عنوان یک مقصد گردشگری در میان اروپایی ها بودیم. داده‌های آژانس مسافرتی آنلاین «Trip.com» نشان می‌دهد که رزرو کلی از اروپا به چین در مقایسه با سال ۲۰۲۲، ۶۶۳ درصد و نسبت به سال ۲۰۱۹ تقریباً ۲۹ درصد افزایش داشته است.

این داده ها نشان می دهد که بریتانیا و آلمان جزو ۱۰ منبع اصلی مسافران ورودی به چین در سطح جهان هستند.

شانگهای با ترکیب جذاب مدرنیته و سنت محبوب ترین مقصد در بین اروپایی ها باقی مانده است و پس از آن پکن، گوانگژو و شنژن قرار دارند. سانیا، یک شهر ساحلی در انتهای جنوبی جزیره هاینان چین، و چنگدو - مرکز استان سیچوان در جنوب غربی چین- نیز از مقصدهای نوظهور گردشگری محسوب می‌شوند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904312

دیگر خبرها

  • سفر بدون ویزای ۱۱ کشور به چین تمدید شد/ ایران در این فهرست نیست؟
  • سفر بدون ویزای ۱۱ کشور به چین تمدید شد/ ایران در این فهرست قرار دارد؟
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ سه وضعیت آقایان
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ سه وضعیت آقایان بدون صعود به فینال
  • یک «طلا» پایان بوکس ایران را خوش کرد/ زنگ خطر برای برخی اوزان
  • گزارش تلویزیون هلند از نسل تازه موشک‌های ایران
  • معالجه ملی‌پوش والیبال در لیگ ملت‌ها با موافقت کادر فنی تیم ملی
  • وقتی از یک پل می توان پول هنگفت درآورد!
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد